Make-up tips

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Vertel je make-up tips!

Wimperkruller gebruiken en even de fohn erop zetten, blijven je wimpers ook echt gekruld!

Frisse blik, even wat wit-zilveren oogschaduw aan de zijkant onder je ogen smeren.

Als je alleen op je bovenwimpers mascara doet heb je niet zo`n strenge blik, ook fijn als je moe uitziet.

Voordat je oogschaduw en lippenstift opdoet eerst wat poeder,foundation opdoen dan blijft het langer zitten

Wil je je gezicht slanker doen lijken? Pak donkerbruine blusher en poeder deze aan je kaaklijn en onder je kin.

Wie heeft er ook nog tips.....

2. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Toevoeging m.b.t de foundation op de ogen..
    Het wordt ook egaler ;)

Tips;
    lelijke plekjes in je gezicht of je lichaam.
    Foundation aanbrengen uitsmeren, even wachten, poeder erover, wachten tot het "samen" is gesmolten, dan weer een laagje foundation erover en beetje poeder.
    Gegarandeerd plekje vrij. werkt ook bij tatoeages als je even er geen zin in hebt ;)
    Donkere ooghoek wegens slaap gebrek. klein puntje foundation in de hoekjes doen en deppen met je spons.
    even laten zitten en dan deppend uitvegen. vloeit mooi over in je gezichts kleur en de plekjes zijn weg :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mascara even onder de hete kraan houden voor je hem opdoet.

4. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    voorkomt dat klonteren ofzo??

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Potlood even in vriesvak leggen als je hem wil slijpen.

6. Alita

Alita Niet meer actief

idd;)
    Als je mascara lijkt op te zijn doe ik dat altijd zo komt er nog een boel uit;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

kloteren krijg je als je steeds je borstel in en uit pompt zeg maar;)

8. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ja dat weet ik, doe ik ook nooit...
    maar dan gaan de restjes van de zijkant eraf?? wat ik las in een vorige post...
    Kijk!! dat gaat mij een paar mascara's per jaar schelen :D:D:D:D
    Handig zo'n topic :p :D

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies alles wat blijft hangen zeg maar zakt naar onder hahaha..denk ik maar het werkt super idg!

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Voor het aanbrengen van foundation je gezicht goed reinigen en insmeren met een goede dagcreme. Zo pakt de foundation veel mooier en egaler op je huid.

11. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ja.. als ik dat eerder wist.. hoeveel mascara's heb ik nu misschien onnodig weg gegooit?? en ik verslijt mascara's als schoenen ;)

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    voordat je oogschaduw opbrengt wat eyeshadowbase (hema heeft een super goede!) op je ooglid, dan blijft het de hele dag perfect zitten.

13. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Umpf!!!
    Ik laat eigenlijk standaard de foundation en blush en zo achterwege...
    Voel me een enorme muts met zulke zooi! Oogschaduw gaat nog wel. Kan ik wel wat mee fiedelen, zeg maar. Mascara en potlood en liner en zo, dat lukt ook nog wel. Maar ik heb altijd het gevoel dat je het veel te goed kunt zien, dat ik foundation op heb, dus ik heb dat een dikke drie jaar geleden opgegeven, na het een jaar of zo geprobeerd te hebben...:)

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb hem ook en hij werkt inderdaad goed, maar de verpakking is zo rot. Binnen de kortste keren lijkt er niks meer op het borsteltje te komen terwijl er nog voldoende in zit. Op internet kwam ik die klacht vaker tegen. Heeft iemand hier nog een gouden tip voor? (misschien ook met de verpakking onder de warme kraan...).

15. Alita

Alita Niet meer actief

Je moet wel de juiste kleur foundation kiezen, dan hoor je het niet overduidelijk te zien;)
    Je kunt je best eens laten opmaken bij een douglas ofzo dan kunnen ze jou ook goed adviseren.

16. Alita

Alita Niet meer actief

die ga ik ook eens proberen;)

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ga ik helemaal in mee, die van de Hema werkt top!

18. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik meng altijd mijn foundation op mijn hand met wat dagcreme dan is het niet zo'n dikke plak op je huid

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Als allerlaatste een heel klein beetje creme op je jukbeenderen ´kloppen´, krijg je dat ´glimmende katja schuurman´effect...

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik doe altijd eerst foundation en daarna de rest maar zo krijg je wel 'spikkeltjes' van je oogschaduw en mascara op je foundation. Wie heeft hier tips voor?

Deel Deze Pagina