Hier ook alleen de boeken van de HBO studie. ik heb sowieso niet alle boeken gekocht.... Ik kende iemand van een klas hoger en die vertelde dat we soms maar 1 hfdst van een boek hoefden te gebruiken. Dus die boeken heb ik mooi niet gekocht. De rest heb ik veel gebruikt en gebruik ik nog wel eens als naslagwerk. Syllabi en werkstukken ook bewaard, maar de rest allemaal weggegooid.
verkocht! met winst zelfs, had ze zelf ook 2dehands, en er weer meer voor geboden dan ik er voor had betaald..
ik heb nog boeken liggen van 2000...en daarvoor. Heb ze op bol.com gezet en er al 4 van verkocht!! lekker prijsje en gekke is...er staan nog gulden berekeningen in...maar verder is alles hetzelfde...dus die boeken kan je gewoon gebruiken..enkel het gulden teken voor een euro aanpassen........... Dus gewoon te koop zetten! En degenen die je na half jaartje ofzo nog niet kwijt bent...gewoon weg gooien...boeken van bv belastingrecht enz...die zul je niet kwijt komen omdat daar ieder jaar een nieuwe van word uitgegeven.....