Welk centerparcs voor weekend weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baileyy, 8 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Wie heeft er een aanrader. Wij zoeken last minute een park dat ook leuk is voor de kinderen. Zwembad is belangrijk maar ook een leuk binnenspeeltuin die uitdagend genoeg is voor mijn zoontje van 5. En een leuke marketdome.
    Welke is leuk, wat raden jullie aan?
    Wij gaan vaak naar Erperheide en dat is super, maar nu willen we eens wat anders.
    Ik hoorde dat Meerdal een hele kleine binnenspeeltuin heeft (niet leuk voor de oudste). Heiderbos heeft de jungledome maar ook niet zo leuk voor de jongste?
    Ik hoop dat iemand hier leuke tips heeft? Voor en nadelen van parken? Ohja ik ben dan 34 weken zwanger ongeveer dus echt veel uitstapjes zullen we niet maken. Het wordt een beetje relaxen en er nog even lekker uit voor de kinderen.

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wij gaan in april naar heijderbos, zonder kinderen nog ;). Ze hebben daar ook een jungle dome. In de buurt zit zooparc overloon. Kennissen gaan daar vaak heen met de kinderen. Misschien een idee?

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij zijn ook in het heijderbos geweest. Wel zonder kinderen maar we vonden die echt leuk. Vast met kids ook een groot succes.

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Je oudste is uit 2012? Dan vind ik de binnenspeeltuin juist meer geschikt voor je oudste dan voor je jongste. Ik vind Meerdal het leukste park (denk ik), maar alle centerparcsparken zijn leuk en zeker voor zulke kleine kinderen. ‘Zelfs’ De Peel vond ik top.
    Alleen Port Zeelande is mijn man minder gecharmeerd van, maar vind ik zelf ook leuk.

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ja die is uit 2012.
    Bij Erperheid vond juist mijn jongste ook de Baluba fantastisch dus vandaar.
    Ik weet behalve het zwembad niet zo goed wat ze anders kan doen. Ik ben hoogzwanger dan dus uitstapjes gaan we ook niet echt veel maken dan meer.

6. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Heijderbos

7. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.572
    113
    De binnenspeeltuin in het meerdal had mijn zoon van 5 binnen 10 minuten gezien en wilde hij ook niet meer heen.
    Park Eiffel in duitsland is ook heel leuk. Prima zwembad, wat grotere binnenspeeltuin, mooie omgeving maar wel een kleine dome.

Baileyy vindt dit leuk.
  8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Park Eifel vonden wij erg mooi, ook een leuke omgeving

9. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn toen ik van nr 2 34 weken zwanger was met nr 1 (26 maanden) naar het heijderbos geweest.

Zwemmen, kinderboerderij, een aantal buiten speel tuinen, 1x jungle dome ( vond Mn zoontje niet zo super dus 1x gedaan). Bij het sportcafé kon je ook nog betaald op kleine autootjes rijden binnen. Ook zijn er nog allerlei kidsactiviteiten ( zowel knutselen als actief) die georganiseerd worden en die je kan repareren.

Denk dat dit overigens activiteiten zijn die je bij veel cp wel hebt muv jungle dome. Ik vond het ook fijn om niet aan de Andere kant vh land te zitten.

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Oké daar ben ik ook wel 'bang'voor bij Meerdal ja. Ik ga eens kijken bij park Eifel qua afstand en voor en nadelen.

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Hoe oud was je zoontje toen dan toen hij jungle soms niet zo leuk vond?

Van die activiteiten zoals knutselen gaat ie niet doen. Is niet zo van het knutselen haha. Misschien wat actiefs wel eerder.

12. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Bij de hutteheughte in Drenthe zit plopsa land. Misschien is dat iets.

13. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Wij zijn vorige week een weekend naar dr Huttenheugte geweest met onze dochter van 15 maanden. Super leuk gehad. Het zwembad is echt leuk, golfslagbad, kinderdoebad, pierenbad, wildwaterbaan. In het 25 meter bad lag een lange mat waar de kinderen overheen konden rennen en iemand van de entertainment probeerde ze dan met grote ballen ervan af te gooien. Erg leuk. Ook zit er een kinderboerderij met ezels, geiten en wasberen. Plopsa zit idd aan het park maar zijn wij niet geweest

14. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    2.5 jaar. Het was niet dat hij direct weg wilde maar na 30 min was hij er wel klaar mee. Maar oudere kinderen kunnen geloof ik wel wat meer klauteren over touwbruggen.

15. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Heijderbos heeft een goed zwembad en de jungledome is echt gaaf. Wij zaten afgelopen jaar in een huisje midden onder de bomen (zuidoosten van het park) heel erg muf. Het was echt goed schoon (je leest vaak dat dat niet zo is) maar die mufheid was echt vreselijk.

16. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik werd heel ziek op Heijderbos. Ontzettend muffe huisjes met een stank.

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Weet er toevallig iemand of er in het Meerdal een kinderbedje past in de kinderslaapkamer van de kindercottage? Op de site staat dat dit niet past, maar dat zou ik zo gek vinden. Of in de viphuisjes in de badkamer eventueel? Wij willen in de zomer een weekje weg, maar ik zou liefst willen dat mijn dochtertje niet in onze kamer moet slapen.

18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Wij zetten de bedden in de kinderkamer boven op elkaar of rechtop tegen de muur. Heeft altijd gepast.
    Bedje in de badkamer is niet zo handig?! Ga je dan buiten plassen ;)

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Wij gaan in april voor het eerst naar Huttenheugte. Zit er ook een binnenspeeltuin?
    En wat houdt een kinderdoebad in?
    (sorry ts, voor mijn vragen in jouw topic)

20. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik dacht dat het een kinderkamer met een stapelbed was, waar je de bedden dus niet kan verplaatsen om ruimte te maken voor een kinderbedje, maar ik zal het nog eens nakijken :) Vorig jaar zijn we in Erperheide geweest en hadden we het kinderbedje effectief in de badkamer staan, aangezien dat de enige plek was waar het paste, haha. (In de grote slaapkamer zou het wel gegaan zijn, maar we hebben liever dat ze niet bij ons op de kamer slaapt omdat ze dat nu gewoon is). Vandaar dus mijn vraag ;) Toen was er gelukkig wel een aparte wc in de hal :)

Deel Deze Pagina