Mijn twee weken nieuwe Gl2( kon abonnement verlengen leuke aanbieding) telefoon is gevallen scherm in heel veel kleine stukjes. T-mobile gebeld en nee ik wist natuurlijk wel dat het niet onder de garantie zou vallen maar had wel wat coulance verwacht, Nou niet dus. Via t-mobile zou het mij 250 euro gaan kosten om het te laten repareren. Heb mijn verzekeringsagent gebeld en hij gaat zijn best voor mij doen om het via de verzekering vergoed te krijgen. Wel gaf hij de tip mijn toestel bij een andere winkel te laten repareren. Deze heb ik ook belt en aanstaande vrijdag mag ik langs komen en woord het toestel waarschijnlijk binnen een paar uurtjes gemaakt en gaat het rond de 180 euro kosten( daar gaat mijn vakantie geld. kon wel janken). Maar dinsdag mag ik mijn verzekeringsagent bellen. ( hij is nu op vakantie) En zijn best voor mij doen. Hij kon niet zo mijn polis bekijken. ( gezinspolis) of het er inkon. Hij zou zijn best doen. Denk dat het hem wel gaat lukken. ( meld nooit schaden) Maar wat een service van T-mobile not. Ja mevrouw moet je hem maar niet laten vallen. Tja ik buk in de speeltuin om wat te pakken en voel iets via mijn nek mijn tas uit vallen. rits niet dicht boem op de stenen. Mijn oude Samsung is al 100000000000 gevallen met dochterlief niet eens een kras op het scherm. deze valt en pats meteen kapot. Neem er a.s vrijdag maar gelijk een beschermhoesje bij want dit wil ik niet meer mee maken. Een gloednieuwe telefoon. ( heb normaal abonnement. 50 euro terug via Gl actie bij t-mobile 45 euro twee jaar lang met internet en onbeperkt bellen. dus vond het een redelijke contract.s verlening ander toestel. Mijn oude Samsung aan de oplader( batterij slecht) en dochter speelt er apps op. tja. Dus vandaar mijn baal dag.
Vind niet dat je het kunt afschuiven op de provider. Ze hebben niet voor niets verzekeringen die je kunt afsluiten. Dat jij er voor kiest dat niet te nemen is dan je eigen verantwoording. Heeft niets met service te maken. Als iedereen zo zou gaan denken en ze dat dus gaan repareren betalen we straks 100 euro voor een ''standaard'' abbo. Vervelend is het wel... Maar idd volgende keer beter opbergen en niet laten vallen
Dat is zeker balen! Ik kon ook wel door de grond gaan toen ik mijn nieuwe telefoon liet vallen toen ik 'm één dag had (gelukkig was het scherm niet kapot). Ik heb geen aparte verzekering afgesloten voor dat ding. Ik heb trouwens een Samsung Maar eh, als je had gezegd dat iemand anders 'm heeft laten vallen, is het dan niet voordeliger met de verzekering te regelen allemaal? Weet niet precies hoe dat werkt, hoor. Niet dat je daar nu nog mee aan kunt komen natuurlijk, je hebt je verhaal al gedaan. Blijf binnen op deze baaldag en kijk extra goed uit, want voor je het weet gaat er nog iets mis
Balen zeg, hoop dat die man nog iets voor je kan betekenen, is toch wel veel geld om onverwachts neer te tellen. De volgende keer zou ik toch voor een stevig leer hoesje gaan, als extra bescherming.
Je betaalt niet heel toevallig je abbo via je creditcard (weet niet of dat kan hoor, maar wie weet)? Dan kun je het misschien nog via de verzekering die daarbij hoort proberen als je er niet uitkomt. Helaas wel altijd eerst eigen risico betalen, maar met zo'n bedrag vind ik dat het wel waard. Wij hebben ook eens zoiets gehad. Net een nieuwe Macbook Pro, ml struikelde en het ding ketste op de grond. Reparatie scherm was zo'n 400 euro (scherm moest vervangen worden)... balen, maar ach...
Is dat zo ik heb gezegd als er vandaag of morgen weer wat gebeurt ik ga gillen vorige week al wasmachine die kapot ging. zie topic haha. muis van laptop is stuk gegaan. Lijk wel of alles te gelijk komt.
Dan gaan ze dat verhalen op die ander z'n WA-verzekering. Komt ook nog eerst de Eigen Risico om de hoek kijken. En je loopt het risico door de mand te vallen. Het is wel fraude.
Nee via t-mobile rekeningen gewoon. ach ja. Toestel zelf is 450 euro dacht ik. en scherm laten maken bij T-mobile 250 bij die andere winkel kan ik voor 180 euro klaar zijn. HOOP ik.
Ik zou voor de zekerheid een helm opzetten en kniebeschermers om doen, je oude telefoon vacuüm verpakken en alle apparatuur in huis inwikkelen met maandverband tegen stoten en deuken Je weet maar nooit wat er nog meer sneuvelt
Ik hen gelukkig wel zo'n verzekering .. iPhone 5 gevallen scherm stuk.. Kreeg gewoon een hele nieuw iPhone 5 ban Telfort .. Kost me 50 euro en dat voor een nieuwe telefoon .. En komt pas over 3 à 4 maanden extra op mijn rekening .. En ze kwamen nog aan de deur ook.. Woensdag gebeld en donderdag kwamen ze hoor
Hoor ik dinsdag dan. Tussen persoon klonk niet afwijzend. ging kijken wat hij voor me kon betekenen en gaf mij de tip om een goedkopere winkel te zoeken om hem te laten maken. Ken hem al jaren. Maar ja door de telefoon kon hij niet gelijk mijn polis bekijken en hij was op vakantie. Denk als het niet had gekund hij mij meteen nee had verkocht. tot zo ver ken ik hem wel. Van af 1992 heb ik daar mijn verzekeringen en op een keer een tv na die gestolen was en een schade bij mijn vader door mijn zoon. Hun bank met de barbecue plastiek bordje met een scherp mes er door heen gesneden. ( pas later kwamen we er achter dat daar een snee in zat die bank) en werd dan via mijn wa verzekering betaald. Dit is het eerste wat ik van schade gemeld hebt. van uit mijn inboedel verzekering. 1992 tot nu is toch dik 22 jaar zonder verder problemen. denk dat het wel gaat schelen hoop ik en zo niet. Dan blijft het een baal dag en gaan we verder met de rest van de dag en het leven