Hoi Ik erger me dood en die mensen van de enquetes die bellen met nr geheim! Zaterdag ben ik 8 keer gebeld.. ze laten hem of 1 x overgaan of als je oppakt flikkeren ze hem erop! Vandaag alweer 4x! Word er echt niet goed van iemand enig idee wat je hier tegen kan doen? (geen stekker eruit trekken want dan ben ik niet meer bereikbaar voor anderen) Groetjess
Hey, dit heb ik ook! De hele dag door gaat de telefoon 1 of 2 keer over en dan is het weer stil. En als je oppakt wordt de verbinding verbroken! Het viel me laatst al op dat ik uiteindelijk wel iemand aan de lijn had, en toen die zei waarvoor die belde heb ik hem erop gegooid. Ik dacht dat het aan onze provider lag. Maar als ik er zo over nadenk.. nadat ik hem erop heb gegooid, ben ik niet meer gebeld. Hm, tnx nu snap ik hem! Maar waarom zouden ze hem over laten gaan en dan erop gooien dan?
ben je al aangemeld bij infofilter.nl? dat helpt hier wel goed, verder hebben wij alleen een mobiel nummer en meestal bellen ze daar niet op, doen ze dat wel dan vragen we altijd gelijk of ze ons onmiddelijk uit hun bestand willen halen, we worden nu nauwelijks meer gebeld, alleen jammer dat het voor de nieuwste trend in de verkoop, aan de deur, niet werkt
Er zijn sites waar je kunt aangeven dat je niet meer gebeld wenst te worden. Ik weet even niet meer hoe het heet volgens mij iets van: Laat me met rust. Of als je ze wel te spreken krijgt vragen of ze je van de lijst kunnen schrappen. Vaak zijn die callcenters voor meerder bedrijven aan het bellen.
Wij hebben dit ook een hele tijd gehad, wij hebben telefoon via tele2 en hebben toen alles even opnieuw aangesloten zodat alles even opnieuw zou opstarten en toen was het over. Bij ons ging de telefoon precies 2 keer over maar als je opnam was er niemand grrr
www.infofilter.nl Noteer alle gegevens die gevraagt worden, en je wordt niet meer gebeld! Werkt hier als een tiet
Je hebt ook telefoonproviders waar je bij in kan stellen dat je niet meer gebeld kan worden door mensen die hun nummer afgeschermd hebben. (Ik had het eerst bij UPC, maar ik weet dat het bijv. bij Versatel ook kan). Gewoon een kwestie van een code intoetsen om het in te stellen en ook weer om het uit te schakelen.
Geheime/verborgen nummers druk ik hier sowieso weg. Als het belangrijk is (zoals mijn werk, die ivm bepaalde redenen ook met onderdrukt nummer bellen) dan bellen ze meteen nog wel een keer terug, omdat ze dan denken dat er iets fout ging... Het feit dat ze hem er opgooien wanneer je opneemt, heeft volgens mij te maken met dat ze meerdere mensen tegelijk bellen. Hebben ze inmiddels al iemand aan de lijn, dan drukken ze jou nummer weg om het dan later nog eens te proberen...
Het zijn grote centrales waar meerder nummers tegelijk worden gebeld. Als het te druk is en er te weinig callcentre medewerkers zijn kan het gebeuren dat je idd niets hoort.
Volgens mij heeft de tip hier al eens vaker op het forum gestaan. Bij mij werkt hij super! Laat de telefoon 5 keer overgaan, als hij een 6de keer overgaat dan kun je er 99% van uit gaan dat het geen callcenter is! Callcenters bellen vaak met een soort van computersysteem, die automatisch bellen. Wordt er na de 5de keer niet opgenomen, schakelen ze automatisch door naar een ander telefoonnummer. Helaas hebben wij geen nummermelder, dus ik moet het met deze truc doen en hier werkt het erg goed.
Ik word nooit gebeld. En ik vind het juist zo leuk om een enquête te doen. ( aanbiedingen minder leuk, ) We zitten via Alice
ik heb bij zo een enquete buro gewerkt en we zeiden altijd wel dat we het nummer uit het bestand haalden maar dat konden wij medewerkers helemaal niet. En met infofilter enzo hielden we ook geen rekening helaas...
Hey dames Bedankt. Ik heb me aangemeld op info filter.. hopen dat het nu minder word. en idd.. ik ga vragen als ze bellen of ze me uit hun bestand willen halen.. Ik heb ook al een aantal keer gevraagd niet meer te bellen maar m`n zusje heeft een blauwe maandag (heel kort dus) bij upc gewerkt ook zo`n callcentre.. en ze zegt de meeste maken hier geen aantekeningen van omdat je dan op je kop krijgt.. je moet zoveel mogelijk klanten werven daar worden ze naar betaald, dus ze laten je nr staan zodat iemand anders belt en die op z`n kop krijgt.. Groetjess
ik laat tegenwoordig standaard mijn tel eerst 4 keer overgaan. de meeste callcenters haken dan af. als er dan nog steds gebeld wordt neem ik pas met de vijfde of zesde toon op en krijg dan meestal een gewoon iemand aan de tel die me ook echt gebeld heeft. soms echter ook niet heeeeeel irri en heel brutaal vind ik het.
die filters en al die blabla hielpen hier helaas niet. in het verlden hielp een geheim nummer nog heel goed maar tegenwoordig dat ookal niet meer. als ik er nog 1 tref dan krijgt ie van mij de botte bijl aanpak. misschien dat dat op den duur helpt. als ik iets wil hebben dan vraag ik er zelf wel om en dat zal ik ze wel duidelijk maken ook.