hallo iedereen, ik wou me verhaal vertellen omdat ik erg verdrietig ben. ik ben gisteren bij me vriend weg gegaan dus de vader van mijn kindje die gaat komen. ik vind het zo erg dat ik elke keer huilbuien heb..vind het zo moeilijk wat ik gedaan heb( het weg gaan dus ). ik ben nu bijna 14 weken zwanger..het liefst ga ik terug na hem maar ik druf het allemaal niet zo..wegens reactie van familie enz. het doet me zoveel pijn en het is zo moeilijk voor me..weet eigenlijk zelf niet of ik wel de goeie keuze heb gemaakt.. ben blij dat ie over 2 weken met me wilt praten over de toekomst van ons kindje maar dan zullen de tranen bij me uitbarsten. kan er niet meer zo tegen..het liefst kruip ik tegen hem aan maarja heb zo mekeuzes gemaakt hoop een beetje steun te krijgen
Hoi Chulita, Ik weet niet wat je achtergrond is, maar je zal de keuze niet voor niks hebben gemaakt. Tuurlijk mag je verdrietig zijn en is het moeilijk voor je. De juiste woorden zijn voor een buitenstaander vaak niet te vinden. Ik wil je heel veel succes wensen de aankomende tijd. Gr. Elvira
hoi hoi het is heel normaal hoor dat je verdrietig bent omdat je bij je vriend weg ben ondanks dat er ongetwijfeld dingen zijn gebeurt het is hoe dan ook de vader van je kindje en dat schept een band ik vind alleen wel dat je goed naar jezelf moet blijven luisteren en je hormonen niet een loopje met je laten nemen ga goed na of de reden dat je weg bent gegaan correct is dat kan alleen jij maar ga ook na of het probleem eigenlijk wel echt zo groot en onoplosbaar is misschien heeft het je ex ook wel de ogen geopend (weet niet wat er is gebeurt) en wilt hij bepaalde dingen wel veranderen daarom is het goed dat je nog een gesprek heb en hopenlijk kom je daar meer wijs uit voor nu wens ik je heel veel sterkte en wie weet groetjes nathalie