wie weet een leuke omgeving voor een fotoshoot in de omgeving apeldoorn/ veluwe? het liefst een overdekt of binnenlocatie, buiten is natuurlijk niet zo moeilijk te bedenken op de mooie veluwe..
Ik dacht ook direct met deze herstkleuren aan het bos hihi Maar een fotoshoot van wie? Je kind/gezin of grote familie of trouwfoto's of je huisdier of nog iets anders, dat maakt natuurlijk wel een verschil
Ik zag laatst een trouwfoto van iemand die foto's had laten maken in de beeldentuin in Garderen, en dan in het overdekte gedeelte met alle 'winkeltjes'. Heeft een beetje een engels uitstraling/ sfeer, erg leuk. Misschien is dat een optie? Of park Berg en Bos in A'doorn? En radio kootwijk is idd ook erg mooi, maar dan zou ik wel even informeren of je daar naar binnen mag, want dacht dat het gebouw zelf gesloten is voor publiek.
bedankt al voor jullie reacties! het zijn foto' voor mijn ouders, van de kleinkinderen. we zoeken een locatie omgeving apeldoorn/veluwe omdat mijn zusje uit het zuiden komt en wij uit het noorden, dan ligt dat ongeveer op het midden. radio kootwijk, heb ik al een mail heen gestuurd omdat het voor mij ook niet helemaal duidelijk is of dat toegankelijk is voor plubliek. ik ga de rest van jullie opties even bekijken! Thanks