Wij hebben een Samsung ue55b7020 LED TV en sinds kort doet de usb poort het slecht. Je moest hem eerst een paar keer in en uit meerdere usb poorten steken voor hij hem zag en nu houd hij er gewoon mee op, midden in mn desperate housewives (grrr!) en zegt hij dat de usb niet meer gevonden kan worden. Nu dacht ik dat ik dan via de site wel een oplossing kon vinden maar de samsung site kent het type helemaal niet Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb nog wel garantie hoor dus ik kan er gewoon mee terug naar de winkel en dan komen ze bij mij thuis repareren (dat doet de BCC bij televisies die te groot zijn om mee te nemen) Maar ik wil graag wel zelf alles eraan gedaan hebben. Niet dat ze zo meteen thuis komen een knopje omzetten en mij met een blos op mn wangen achterlaten... Iemand verstand van TV's of iemand met gewoon een logische oplossing? oh ps: Ik kan niet goed aan de achterkant kijken want het is zo'n platte LED televisie en hij hangt met zo'n Samsung systeem helemaal plat tegen de muur aan. Ik kan wel bij alle poorten aan de zijkant.
Ik zou daar zelf niks mee doen en het aan de garantie overlaten. Meestal als jij zelf gaat prutsen vervalt een garantie.
Ik zou eerst het usb apparaat wat je gebruikt ergens anders op aansluiten om te kijken of het niet aan dat ding ligt. En desnoods een ander usb apparaat aansluiten op de tv. Als dat nog niet helpt dan idd naar de winkel en niet zelf aan prutsen
Nou ik dacht eigenlijk meer aan een simpele oplossing zoals een update ofzo... Niet dat ik zelf ga prutsen, ben daar echt niet technisch genoeg voor
Mijn man zegt dat je er even een ander usb-apparaat in moet stoppen, als die het ook niet doet dan is de tv kapot.