wie kan mij helpen aan een voorbeeld van de naam MARCEL aan elkaar geschreven. ik heb dat plaatje nodig omdat ik die naam wil graveren op een glas...ik trek het plaatje zeg maar over. alvast bedankt
dat is m'n nou juist...ik schrijf los en niet aan elkaar ik heb al op m'n computer gekeken maar ik heb alleen letter types die los zijn...
ff googlen op lettertypes, zijn genoeg sites waarop je dat kunt doen. Heb het zelf voor een tattoo gedaan maar weet neit meer precies welke site
Ik heb wel een A4-tje met een aantal verschillende fonts. Pb maar even je mail adres dan stuur ik je een mail met de pdf.
Kan idd met paint als je het juiste font hebt OF als je een wacom hebt ( plateau en pen waarmee je kan tekenen op de comp)
Ooow, kan je daar ook Fonts aan toevoegen dan? ben nogal een pc leek en was al helemaal trots op mezelf ( ) dat ik nieuwe fonts op PSP kon zetten haha, nou even kijken hoe ik dat eens bij paint ga uitvogelen
Ik dacht dat dat bij PSP automatisch ging? Gewoon de font tussen de anderen op je pc zetten en hij staat ertussen toch? Zo doe ik het toch altijd.
Ik heb werkelijk geen flauw idee meer hahaha het zal vast wel zo makkelijk gedaan kunnen worden, maar het eerst bedenken hoe je dat nou moet gaan doen is nog best moeilijk hahaha ik ben echt een leek