Ach commerciële zooi of niet... Ik maak er geen punt van dat ze K3 geweldig vindt. Daarbij, bij de serie van hallo K3 leren ze ook dingen hoor.. Kom er niet 123 op maar er zit soms wel een moraal in het verhaal. En Sesamstraat wel eens goed bekeken? Daar spelen dus actrices in die geen fatsoenlijk Nederlands spreken en in de filmpjes zijn het 9 van de 10 keer allochtone kinderen die ook geen correct nl spreken. Absoluut niets teven allochtone kinderen hoor maar als je een serie maakt voor peuters zodat ze er iets van leren doe het dan goed... Sprookjes weet ik van mezelf vroeger dat ik het wel degelijk eng vond.. Waarom een kind ermee shockeren denk ik dan... Dan zie ik liever dikke konten van K3 hoor!
Zoals de hype van gtst die al weken aan de gang is op fb... Wie is er neergestort met een parachute.... Uhhuh idd... Zit ook totaal geen inhoud in... Of de programma's waarbij ze kijken hoelang het duurt voor de man vreemd gaat als temptation island Of killer karaoke waarbij je in organen moet stampen voor geld Jaja... Snap helemaal wat je bedoelt! straks lekker dvdtje K3 aan dus!
waarom moet je overal wat van leren.....sommige dingen zijn ook leuk ter ontspanning, op school leert ze meer dan genoeg en als ze op woensdagmiddag even helemaal los wil gaan op k3 dan mag dat van mij.
Jeetje zeg, jij zegt het... wij mogen het doen met Benidorm Bastards, Barbie reallifesoap, wie trouwt mijn zoon, the kardashians, en andere prut.... over niveau gesproken... hier word ik nou dom en simpel van, van dit soort programma´s...
ik ben dan ook de meerwaardezoeker: Vranckx, het nieuws, een goede engelse detective (genre midsomer murders of inspector morse), een goede natuurdocumentaire. Dus naar benidorm bastards en andere toestanden kijk ik niet. En idd cygnet, het is niet voor mij gemaakt. Maar ik heb liever dat mijn dochter zich spiegelt aan pipi langkous (een sterke meid met een eigen willetje) dan dat ze de zoveelste barbie-lookalike wordt (barbie's komen hier trouwens ook niet binnen) Of dat mijn zoon ook leert dat papa's kuisen en troosten en dat mannen hun gevoelens mogen tonen. Studio 100 is nogal hap-smak-handig wegwerpontspanning. Mijn kinderne mogen soms ook eens wat moeite doen. En trouwens op school leren ze ook niet genoeg, want daar wordt K3 hun om de oren gemept
zo niet goed op gelet denk, weet jij wie er bij barbie en michael altijd stofzuigd....juist de man dus. en kijk maar eens naar het programma van k3, die rosie is het wijf met ballen
bedoelde die echte barbie van zo'n 20cm hoog En die rosse van K3 heeft wel degelijk onder Gertje gelegen, dus die ballen heeft ze zeker gehad
Aja...pipi is idd beter dan K3... Pipi steelt snoep uit snoepwinkels, woont in d'r eentje, loopt weg met buurkinderen, haalt kattenkwaad uit, gaat niet naar school... Jaja echt beter! En geen barbies binnen vanwege uiterlijk? Ik denk zelf persoonlijk als je zo gefixeerd er op gaat leven dat ze juist in de puberteit zich nog meer gaan afzetten... Maar ieder z'n keus hoor begrijp me niet verkeerd. Ik vind nutteloze programma's als barbie, benidorm bastards en al die meuk juist heerlijk ontspannend om te kijken... Lekker verstand op nul en me rot lachen
Gelukkig is het niet de taak van tv programma's onze kinderen wat te leren, en heb je dat als ouders nog voor het grootste gedeelte zelf in de hand. Ik keek vroeger van alles maar heb me nooit ergens aan gespiegeld, heb geleerd van mijn ouders naar mezelf te kijken en niet naar iemand van tv. Ik vind het wel leuk te lezen hoe verschillend iedereen daar weer in is, nooit bij stil gestaan dat iets wat ik als totaal onschuldig ervaar anderen weer anders tegen aan kijken.
Wat ik alleen niet zo snap... Waarom als iemand K3 stom vindt... (Wat ieders goed recht is natuurlijk) wordt er meteen geroepen dat ze beter leerzame tekenfilms kunnen kijken? Onze kinderen hebben ook gewoon graag ongecompliceerde lol. En als wij dan als ouders gewoon netjes de hand op de knip houden indien nodig... Is er toch geen probleem? Manlief is hier ook anti ivm de commercie (noemt het de studio100-maffia zelfs..) Maar dochterlief is wel groot fan van de muziek. Oftewel de muziek wordt hier gewoon gedraaid... En verder geen merchandise in huis. Prima toch? (Ondertussen staat hier op vol volume voor de 4e keer de laatste kinderen voor kinderen cd op.... Ook al niet leerzaam. Foei )
mwoa.... ik vind dat je, als je zoveel maanden overduidelijk zwanger bent, niet meer in een politiekostuumpje met minirokje moet gaan staan hupsen op een podium.... Ik vind de teksten nou ook niet echt leerzaam voor kinderen, maar datzelfde geldt voor merendeel wat in de top 40 staat... Als je het kunt ontvangen, kijk dan naar Cbeebies, de kinderzender van de BBC. Echt een aanrader. En leuke presentatoren voor de mama´s....
waarom niet, dit is haar werk, ik liep 7 maanden zwanger ook rond te hupsen op een kdv en mijn verloskundige heeft 7 maanden zwanger nog baby's gehaald.
Ik zou sowieso niet in een veel te kort jurkje op een podium gaan hupsen.. Maar als ik betaalt zou krijgen wat zij er voor krijgen.. Is dat principe vast snel overboord
Waarom niet? als je zwanger bent moet je je maar in een soepjurk hijsen Gekheid natuurlijk, jij ziet dat zo en let daar op. Mijn dochter ziet niets meer dan 3 meisjes in een politiepakje.