Ik vind het altijd zo bijzonder dat ik om me heen hoor hoe mensen zich ergeren aan van alles nog wat. Ik kan me er nou echt totaal niet druk om maken wat mijn dochter leuk vindt. Als zij dat leuk vindt nou prima, haar keuze en smaak. Gaat allemaal wel weer voorbij het is een kind. Zo iets onschuldigs als K3 of studio 100, de teksten zijn misschien af en toe wat vreemd maar daar luistert ze niet eens naar. Voor ze snapt wat ze zingt is ze allang weer ergens anders mee bezig. Ik erger me liever aan belangrijkere dingen dan aan de dingen die kinderen leuk vinden. Je moet die dingen eens bekijken vanuit je kinderen, die kijken en zien heel anders de liedjes van K3 of studio 100 figuren en afleveringen. Het is tenslotte gemaakt voor kinderen niet voor volwassenen. Ik vind het zelf echt te gek voor woorden dat kinderen bijna niets van kinderprogramma's mogen zien omdat de ouders het zo vreselijk vinden. Niet perse jullie maar ik heb dat wel eens ergens opgevangen. Dat je het een beetje stuurt is tot daar aan toe, maar af en toe denk ik om wie gaat het nou dan? Wij hebben onze tijd vroeger al gehad, de kinderen van ons leven in deze tijd.
Jij vindt die liedjes seksistisch omdat je weet wat seks in houdt en op die manier die link legt, maar een kind van 4 jaar bekijkt en luistert dat echt niet op die manier.
Ik vind het met studio 100 nog wel meevallen. Hier gilt de oudste voornamelijk om K3 (das een jongen ) en mega Mindy is hier te hot voor allemaal. Waar ik me meer aan stoor is dat je bijna niks voor een meisje (van anderhalf) kunt kopen waar niks op staat. De c&a heeft bijvoorbeeld af en toe best leuke kleding maar overal staat die stomme hello kitty op. Net als fietstjes, speelgoed enz. altijd is het iets met prinsesjes. Kan het nou echt niet gewoon een roze of paars zijn? Misschien dat ik het ook gewoon overal op zie omdat ik me er aan irriteer hoor....
Ik heb er ook echt een hekel aan. Gelukkig zijn ze hier verslaafd aan de echte oude disneyfilms. Dus hier staat gelukkig, Assepoester, sneeuwwitje, de kleine zeemeermin, pocahontas, belle en het beest en dat soort sul aan
haha! Daar word ik nu ook niet vrolijk van. Vooral zo eens per maand als mijn PMS de kop op steekt. Als dan de tv iets te hard staat en die neurotische Umizoomi's door de kamer galmen, krijg ik de neiging om me af te reageren op een boksbal.
hier k3 fans!!, piet piraat is ook leuk en kabouterplop ook!! waar ik een hekel aan het is al dat chinezen spul, agresieve cartoons/tekenfilms. nieuwe my little pony vind ik er ook zo agresief uitzien
Oh ja hier ook en ze kijken het ook echt niet. Kabouter Plop, echt vreselijk *kots* en K3 trouwens ook. Hier kijken ze dingen als Nijntje, Sesamstraat, Dora en dingen op Nick Jr. en Disneychannel zoals Zou, Bubble Guppies en een paar Turkse series. Maar ik bepaal wat er gekeken wordt, haha . In Plopsaland zullen ze ook geen eurootje aan ons verdienen.
Ik vind umizoomi, dora en bubble guppies wel leuk, maar spongebob.... Ik heb tegen mijn dochter gezegd dat je dom wordt van spongebob kijken, dus ze zapt hem nu zelf over
Dat is het ook! Dochterlief stoort zich daar echter geen seconde aan en vindt het wel heel leuk. Wij zijn dus ook braaf naar het studio100-zomerfestival geweest en tja... Het was wel echt geweldig voor die ukken hoor En waar ik mijn afkeer bij Bumba en Teletubbies echt weiger aan de kant te zetten... Wil ik tot op zekere hoogte wel mee gaan in het K3-verhaal. Denk.. Dat we hier 2 cd's hebben en geen merchandise.
Ik vind Bumba een vreselijk eng kijkende clown. Maar dat vind IK en mijn zoontje dus niet. Hij heeft dan ook DVD's van BUMBA en zijn broertje heeft een tutdoek van BUMBA. Had ook altijd gezegd dat er niks van die enge clown in huis kwam, maar inmiddels ben ik eraan gewend . Ook de Teletubbies vond ik vreselijk, maar daar is Aiden dol op. Ik ben er inmiddels immuun voor geworden.
Mee eens!! We hebben hier van alles gehad, bumba, biba boederij, plop.. nu is het weer een tijdje pipo de clown, bambi, peter pan en jawel K3! Iets wat mijn dochter leuk vind hoef ik toch niet leuk te vinden? Boeiend dat het ķ3 is. E. Zingt ze mee en dat is toch veeeeel mooier
Idd wat een kansloze opmerking ik ben ook een perfecte mama dan K3 vind ik zelf enorm leuk, 7 sept gaan we ook lekker naar plopsaland en samen dansen en zingen we op hun liedjes....zwaai zwaai zwaai als je verliefd bent...heerlijk Piet piraat en plop vind ik minder, maar dat heeft zoonlief nooit geboeid, wel bumba. Hier staat voornamelijk nederland 3 op zandkasteel en hoela hoep zijn favoriet, allebei echt leuk zijn ook naar de zandkasteel show geweest. Nick jr favorieten zijn vooral peppa big, kleine bill en dora. Telekids staat ook vaak op vind ik ook niet erg. Zelf hou ik niet van series als spongebob enzo, maar mijn zoontje mag tot op zekere hoogte kijken wat hij wil, dat ga ik echt niet bepalen wat hij leuk mag vinden zolang het niet te grof is.
Ik heb altijd een beetje het idee of ik stonnend ben als ik Bumba zie maar voor de rest vind ik het niet zo'n probleem als onze kleine naar studio 100 kijkt. De meeste dingen zijn nog te oud voor der. Behalve plop en Bumba. Wat ik wel verschikkelijk vind is KROs kindertijd. Soms komt Nijntje of woezel en pip enzo. Maar die andere filmpjes tussendoor zoals de filmpjes uit het buitenland. Dat is zo stom!!
dat vink een hele mooie omschrijving Ik weiger mega mindy , dat vink zo echt vreselijk, ook nick nr niet nee dank je K3 ze is nu al verpest, ze gaat bij een liedje van k3 handjes draaien, en ik heb t haar neit geleerd...
ik ben gek op alles van studio 100! vind het erg jammer dat mijn kinderen nu die leeftijd voorbij zijn! We zijn 3x naar het studio 100 zomerfestival geweest en 1x naar plopsaland Coevorden en 1x een week naar plopsaland de Panne. In de auto draai ik nu nog steeds de studio 100 cd, vooral als de kinderen niet in de auto zitten.
Kom op zeg!! Dit topic is toch niet bedoelt om les te geven aan andere moeders. We mogen toch een mening hebben. En dat was volgens mij ook de bedoeling van de ts. Mijn haren gaan gewoon altijd recht over eind staan van zulke opmerkingen. En mijn vingers kan ik dan niet meer in bedwang houden.