Studio 100 afkeer

Discussie in 'De lounge' gestart door shahrazed, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Gelukkig vind mijn zoon K3 ook vreselijk. Destijds op het Kdv rende hij altijd het lokaaltje uit als K3 aangezet werd, en als het thuis per ongeluk voorbij komt met zappen begint ie ook al dat ie dat niet wil zien. Piet piraat vind hij wel leuk om te kijken. En gelukkig vind ie de zender boemerang erg leuk met looney toons en Tom en jerry. En het is nog leerzaam ook want het is allemaal in het Engels.

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hier geven ze niet zo veel meer om studio 100 (thank god is de Bumba dvd die we hadden dus ook verleden tijd). Al word ik net zo kriegel van Dora en Diegö, bubbel guppies en als toppunt Steve van Blues Clues. Daar denk ik hele lelijke dingen over ;)..

We hebben nog oude banden met Pippi Langkous die de oudste nu ook leuk vindt om te kijken *yes voor mij :D*. Alfred J. Kwak en dommel gaat nog iets te snel voor hem, maar hij begint het steeds leuker te vinden. Hoera voor mama hihi.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het juist heel leuk :D

4. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In het Engels valt hij mee, nagesynchroniseerd is hij vrrrrrrrrrrrrrrrreselijk.

Ach er zijn ook wel leuke dingen, ik blijf het liedje van Wonderteam leuk vinden. Maar goed ik heb een zwak voor cavia's:cool:

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oyaleelee...doe het heel zachtjes :(

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En Theo en Thea, en Ome Willem, en De Stratemaker Op Zee Show, en J.J.deBom:D:D:D

8. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Mee eens.

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hahaha krijg nu een beeld voor me die ik liever niet voor me zie ;)

10. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Vind het op zich wel grappig voor kinderen, maar door het te commerciële aspect, gaan ook mijn nekharen er van overeind staan.
    Tuurlijk moet er verdient worden, maar ik mis toch een sociaal/ maatschappelijk aspect.
    Als ik daar adviseur zou zijn, zou ik zeggen: laat zien dat je ook maatschappelijk actief ben voor kinderen. Voedselplan voor India, sport activiteiten in achterstandswijken, gezonde voedingslijn (plop appels zijn er al ;))

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hmm snap hem niet helemaal.. hoe zou je dat willen zien dan?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herkenbaar. Ik vind het infantiel en dat zelfs voor kinderen. Het is van een stupiditeit en platheid waar ik alleen maar met afschuw naar kan kijken. Zo alleen gericht op commercie. Liefdeloos.

Ook vind ik de boodschap vaak maar zozo. Ik zie vaak pesterige ruzietjes. K3 krijgt als straf dikke billen.... zucht.... diepe zucht....

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie vaak... gna... die drie keer dat ik iets hoor van kabouter plop en direct doorspoel ;). Tv programma ed mogen ze niet zien. Liedjes van k3 worden wel eens geluisterd en op ipad van oma wel eens filmpjes bekeken. Mn moeder wilde met M naar concert en dat heb ik verboden. Liever dan naar iemand die mn kind ziet zitten in het publiek zoals Ageeth de Haan of een voorstelling van Buurman en Buurman of naar dans. Er is zoveel moois en leuks dat met veel liefde wordt gemaakt en van goede kwaliteit is... ik snap er geen drol van ....

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je zou trouwens Gert van studio 100 maar 'moeten doen'. Jasses!
    Nou, daar ga ik ook van schip ahoy'en hoor! GETSSSSS.

Whoah whoah whoah Gertjuh, we hebben hier een robleem zo, hè?!

"Ja, ik moest voelen want de lamp deed het niet" :p

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik eigenlijk ook niet van je berichtje....wie is agheet de haan!
    Ik vind het eigenlijk best wel zielig dat je oma verboden hebt om met je kind naar het concert van K3 te gaan...:):$

16. tuc

tuc Niet meer actief

:$:$:$ jeetje das nogal een mening over een paar kinderprogramma's. Gelukkig zien kinderen van 4 of 5 of wat dan ook dit heel anders. Het zou beter zijn als sommigen onder ons de wereld eens door de ogen van een kind zien. Dat jouw dochter dus k3 niet als een infantiel liefdeloos programma ziet, maar gewoon 3 meisjes die zingen en dansen, want meer is het niet.

17. Aylen

Aylen Niet meer actief

Juist omdat kinderen de wereld anders zien denk ik dat je als ouder waakzaam mag zijn en kritisch mag nadenken over waar je je kind allemaal aan bloot stelt. De makers van Studio 100 zijn niet op hun achterhoofd gevallen hoor, die maken gebruik van kinderlijke naïviteit om rommel te kunnen verkopen. Die doen dat niet omdat het allemaal gewoon lekker gezellig is.

Ik zeg niet dat alles op televisie des duivels is, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je waakzaam blijft als ouder. Er zijn veel andersoortige programma's te vinden (bijvoorbeeld op internet), waarbij de educatieve waarde voorrang krijgt op de commerciële.

18. tuc

tuc Niet meer actief

waakzaam zijn is wel heel wat anders dan wat salapio zei. Ik ben ook waakzaam in wat mijn kinderen kijken, klasgenootjes kijken bv bagugan (of hoe je dat schrijft) nou dat is gewoon een ordinair vechtprogramma, dat komt hier dus niet op. Maar ik begrijp niet wat er zo erg is aan een oma die haar kleindochter mee wil nemen naar een concert van k3.

19. Aylen

Aylen Niet meer actief

Tja, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet willen.
    En ik vind haar wel gewoon kritisch, niet overdreven. Zoveel mensen, zoveel meningen.

20. tuc

tuc Niet meer actief

maar wat is er dan "slecht" aan zo'n concert??

Deel Deze Pagina