Als het om kids gaat is er altijd heeeeeeel veel geld in het spel Wat ze je wel niet allemaal aansmeren als je alleen al zwanger bent....en dat gaat vrolijk door. Het ligt volgens mij meer aan wat wij als ouders ermee doen toch. K3 kijken ze hier zeker...maar ga niet alles kopen van K3.
Het enige waar ik echt een hekel aan heb zijn de teletubbies.. herzenloze troep! Wat leert een kind daar nou van.. bumba vind ik ook maar een engerd trouwens onderzoeken hebben trouwens uitgewezen dat kinderen die spongebob kijken een lager IQ hebben..
Mja de vraag is dan... Komt dat doordat de ouders met een kind met een hoger iq toevallig allemaal een hekel aan spongebob hebben... Of wordt je dom van dat irritante geklets van die stomme spons?
Tja als je overal moeilijk over wilt doen... Dan zijn alle sprookjes waar wij groot mee zijn geworden ook luguber. Roodkapje die opgegeten wordt door een wolf, die daarna open geritst wordt. Hans en grietje die door zijn vader en moeder in het bos gedumpt worden Sneeuwwitje die vermoord wordt En zo kun je van elk sprookje wel wat opnoemen. Maar toch zijn we (of in ieder geval ik ) er gek op.
Met sprookjes heb ik dus meer moeite en ook wel eens uitgezet omdat ik het voor haar nog te eng vond. Zoveel oud hollandse kinderliedjes gaan ook nergens over. Ga het allemaal maar eens goed bestuderen vanuit volwassen oogpunt dan laat je je kind nergens meer naar kijken en luisteren.
Ik heb erg veel moeite met die clown, bumba of zoiets. Ik vind m schreeuwerig en hij praat onduidelijk. Zijn schreeuwende vriendje ook. Ik heb dan liever sesamstraat. Ik ben helemaal niet van de merchandise, al ontkom je er bijna niet meer aan. Jammer dat er geen tiktak meer bestaat.
ooit?? Ik zou het maar doen dan! Leuk toch? Ik vind het ook allemaal niets die kinderprogrammas. Toch kan ik niet wachten om naar plopsaland te gaan als mijn dochter wat ouder is. En naar K3! Enig haha
Vraag mij ook af hoe lang k3 nog door gaat. De belgische dames worden al wat ouder, of zouden ze die ook tussentijds vervangen en zo eeuwig blijven bestaan..
Ik heb bij die K3 vooral heel veel last van plaatsvervangende schaamte, ik bedoel die Vlaamse dames zijn voor mijn gevoel wel een beetje te oud voor al dat gedoe. En dan die pakjes die ze aanhebben enzo. Nee. En die nieuwe die perse van d'r K3 imago af wilt door een tatoeage en een koepiercing te nemen. Naast het feit dat die hele studio 100 gewoon 1 grote orgie is waar iedereen het met iedereen doet. Maar ik vind de old school Disney veel leuker (dus niet die nagesynchroniseerde meuk van tegenwoordig, daar erger ik me misschien nog wel meer aan)
Sesamstraat blijf ik geweldig vinden! Al vind ik het wel erg jammer dat ze er personen in mee laten spelen die echt gebrekkig Nederlands praten. Bij een programma voor volwassenen maakt me dat niet uit maar vind als je een kinderprogramma maakt en kinderen iets wil laten leren ze toch het juiste voorbeeld moeten krijgen en niet iemand die bijvoorbeeld zegt: "kijk, kijken heh, ik doe de water in beker en kijk die water loopt erover!" Daar irriteer ik me dan echt aan!
Goh, die geleerden moet ik toch eens bedanken! Eindelijk een verklaring waarom m'n broertje op het speciaal onderwijs zit, die is namelijk stapelgek op Spongebob.
Wat nou kom op zeg? Dus omdat wij studio 100,wel leuk vinden en daar ONZE menimg over hebben / geven, is zon opmerking normaal? Dan staan jou nekharen zeker heel vaak overeind?
Gelukkig hier een dochter die dat hele studio 100 maar mn"stom" vindt evenals Dora want "die kan niet praten" (engelse woorden in nederlandse zinnen) Umi zoomi (oid),sesamstraat, bert en ernie en lingo is eigenlijk het enige wat ze écht leuk vind.