Studio 100 afkeer

Discussie in 'De lounge' gestart door shahrazed, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffff hahahahaha leedvermaak :D

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    hebben ze op ned 3 ook een kinderversie van, Spetterflat heet het.

Hier mogen de kinderen gewoon kijken wat ze leuk vinden en als er iets bij zit wat wij niet geschikt vinden (tekenfilmpjes voor oudere kinderen) dan zeggen we dat en knipperen ze zonder morren door.

Op dit moment vinden ze beiden maja de bij erg leuk. Toevallig hebben ze ook beiden een maja de bij dekbedovertrek, ooit eens op de kop getikt bij de aldi. Voor de rest kopen wij geen spullen van b.v k3, spongebob etc etc, vind ik niet nodig.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Owww dat wist ik niet! Ga eens zoeken wanneer dat komt, zal ze geweldig vinden. Vooral het lanceren bij de finale vind ze geweldig en de grote rode ballen.
    Ach het is ook gewoon een lachwekkend programma :)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niets. Maar ik vind het weggegooid geld. Kindermassa waarbij de dames van k3 geen kind zien.... Ageeth de Haan zingt ook kinderliedjes. Mooie lieve liedjes. Zelfgeschreven met een band erbij. Al een paar keer geweest en ze herkende mn dochter. Kijk... zo kan het dus ook. Bij k3 concerten loop je eerst door merchandisetunnels. Geld geld geld. Ik vind dat walgelijk.

Mijn dochter is echt niet zielig omdat ze niet naar k3 mag maar wel naar het NDT, Buurman en Buurman, eerder genoemde Ageeth en diverse andere theatervoorstellingen....

En juist omdat ik oog heb voor wat kinderen (ook) leuk vinden zie ik dat je daarvoor niet geld hoeft te stoppen in de zakken van meneer Gert.

5. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat klinkt wel heel dramatisch... Merchandisetunnels staan er niet, staan vaak 2 kraampjes waarbij ze slechts een aantal dingen uit het assortiment verkopen.
    Daarnaast is de sfeer gewoon ontzettend leuk en de liedjes/dansjes vind ik ook niet verkeerd voor kids.

Studio 100 zomerfestival is ook erg leuk en je krijgt bij binnenkomst al een tas met drinken, wat lekkers en een hoop dingetjes om kids mee bezig te houden.

Heb liever dat ze lekker los gaat tijdens een concert, dans, zingt en springt dan dat ze een uur op een theaterstoel voor zich uit moet gaan zitten staren.
    Heb beide gedaan maar geef mij maar lekker de commerciële zooi hoor :) en zeker als ze naar school gaan dan krijgen ze toch een eigen smaak, althans hier wel

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik vind het allemaal kei leuk ! Kan niet wachten tot mn meisje groot zat is om naar plopsaland te kunnen ;)

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat een drama trouwens weer over k3.
    Oh lijkt me helemaal geweldig als ze fan word van k3!

Handjes draaien, handjes draaien, handjes draaien alle kindjes op de wereld doen me na aha aha ahahaha. :D

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Die ga ik er in gooien hier hahahaha :D
    Ohhh walg van die stomme gele spons!
    Hoe verzin je het. BLEGH!!

Hier vinden we studio 100 juist wel leuk.
    Heel kindvriendelijk ook.
    Verder heel veel Disney films hier.
    Die blijven toch wel het mooiste.

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die spons walg ik ook van en er komt weinig nuttigs uit.. Stemmetje alleen al!

Disney vind ik erg mooi maar er zit altijd zoveel verdriet in... Er is nog geen 1 Disney film zonder drama volgens mij?

10. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Ik denk ook echt niet gelijk jeetje wat zielig dat kind mag niet naar K3 hoor. Ik stop dan misschien wel geld in de zakken van Gert maar daarin tegen heeft mijn dochter de dag van haar leven daarvoor wil ik best de zakken van Gert vullen. Mij gaat het om mijn kind die plezier heeft. Overal waar je voor betaald vul je iemand zijn zakken. Sinterklaas, kerstman, pretpark, dierentuin, speelgoed etc.

Zoals wat jij omschrijft kan het ook en dat ontwijk ik ook niet, we gaan ook naar kleinere theater voorstellingen en daar genieten we ook van en beleven we plezier aan.

Ach ieder zijn eigen en snap wat je bedoeld hoor maar vindt het persoonlijk wel wat overdreven.

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En toch... als je kleine het wel leuk vindt (en daar gaat het toch om?) dan ben je snel om hoor.... en als vriendjes en vriendinnetjes het ook kijken en leuk vinden en jouw kleine als enige niet.... kweetniehoor! :D

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier zijn zowel de theaterstoelen als de concerten heel populair hoor.
    Gelukkig sluit het ene het andere niet uit :)

Al vind ik persoonlijk het kleine theaterzaaltje in de bibliotheek bij ons echt geweldig. Zelfs achterin zit je prima.
    En over het algemeen heb je geen vaste stoelen en is het niet enorm druk dus al met al heel relaxt.
    Plus het kost "niks" vergeleken met een kaartje ahoy :)

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Bumba werd hier nooit gekeken (ppur toeval hoor) maar de jongste is er gek op! Als hij iets van bumba ziet word hij helemaal wild hahaha (zonder het een keer op tv te hebben gezien)
    De oudste keek eerst niet vaak naar studio 100.. Maar nu is hij verliefd op Mega Mindy hahahaha..
    En ROX vind hij geweldig, een pratende auto (niet echt bekend nog in nederland)

14. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ons zoontje vindt niks van studio 100 leuk. Als hij al tv ziet is het zappelin en als er iets is van studio 100 wil hij de tv uit, want dat is 'nee, niet leuk mama'

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha :D ik denk dat ik dat binnenkort ook aan dochter introduceer, die houdt daar ook van. En animal bloopers, dan giert ze het uit van de lol, zo mooi om te zien:)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Ja ROX vind onze zoon ook leuk

17. tuc

tuc Niet meer actief

Haha wat een gezeik over een paar kinderprogramma's....

18. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Had hem niet eens bewust laten zien maar stond toevallig aan en sindsdien is het continu; wanneer komt dat programma met die mensen die op die rode ballen vallen weer? :D

Rox vind ze hier ook erg leuk!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjonge. Ik krijg een beetje het gevoel dat als je k3 concerten niet zo geschikt vindt en liever je geld aan andere dingen besteed (die ook gelijk staan aan dag van je leven) dat toch moeilijk te verkroppen is als je zelf wel graag uit je dak gaat op k3.

:D

Mijn kinderen krijgen ook geen vlees. Zielig hè? ;)

20. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je zegt het zelf... ;)
    Misschien komt het door de manier waarop je zelf iets zegt waarop dan gereageerd wordt?

Deel Deze Pagina