Ik wil morgen iets leuks gaan doen met mijn dochter, maar ik ben inspiratieloos. Ik kom niet verder dan zwemmen en de binnenspeeltuin. Iemand een geweldig idee? Het mag best een stukje rijden zijn vanaf Brabant (Utrecht, Zeeland, Gelderland, Zuid-Holland). Het hoeft geen dagbesteding te zijn. Een uitstapje van enkele uren is prima.
in Uden zit zo'n overdekte speeltuin hullie's. Gratis entree voor ouders. En veel andere kinderen waar Julie kleutermeisje mee kan spelen. Is binnen en buiten speeltuin.
Aan het strand zat ik ook te denken. Even naar Scheveningen en dat combineren met.... (geen idee) Rommelmarkt is hier niet en dat vindt ze ook echt niet leuk. Tuincentrum op zondag vind ik geen feest.
Dippie Doe in Best? Zijn wij ooit eens geweest en was erg leuk! Al weet ik niet hoe druk dat is op zondag!
Ik vind Burgers zoo een hele leuke dierentuin. Grotendeels overdekt met een tropisch regenwoud, gigantisch aquarium en savanne etc. Is m'n favoriete dierentuin, haha. (Samen met die in Amersfoort dan)
Wij gaan morgen naar het Nijntje museum. Voor ons een makkelijk uitstapje vanuit Utrecht. Maar misschien ook leuk te combineren met de trein. Dat laatste willen we ook nog wel een keer, maar vind ik toch wat lastig omdat de jongste 's middags nog slaapt.
Miss T scheveningen kan je combineren met sea life! Zit aan het strand, met allemaal vissen, roggen etc. Een miniatuur dolfinarium zonder dolfijnen hihi
Is dat leuk? Ik wil er al jaren eens gaan kijken, maar ik lees steeds dat het tegenvalt. Misschien doen we dat wel dan. Mijn man wil graag uitwaaien aan zee, maar ik vind het belangrijk dat onze dochter het naar haar zin heeft. Het nadeel van een binnenspeeltuin (al ziet die Hullie's er superleuk uit!) dat ze alleen moet spelen. Dat vind ik zo sneu als ik al die kindjes met broertjes of zusjes zie spelen.
Het Pietendorp in Enkhuizen? Is in het Zuiderzeemuseum. Maar is misschien weer net te ver (200km van Roosendaal).