o ik irriteer mij zo aan de vliegen zeg! ik had al van die gordijnen nou met 3 kleine in en uitlopende kinderen heeft het geen zin. We laten geen afwas staan geen eten. En toch komen ze elke keer weer. Wie kan mij eens de gouden tip geven?
Wij gebruiken de vaposect. VAPOSECT Insect spray kunt u ten alle tijden en overal gebruiken en bestrijdt lastige insecten en veraangenaamt uw fysieke werk/woonomgeving. VAPOSECT Insect spray gaat bij dagelijks gebruik 4 maanden mee en heeft een houdbaarheidsdatum van 3 jaar. Door middel van een Vaposector (dispenser) wordt op regelmatige tijden een dosis VAPOSECT Insect spray verneveld. Door middel van een ventiel wordt een altijd gelijk blijvende, exact berekende dosis afgegeven. Een te hoge dosering, zoals bij de meeste spuitbussen, is niet mogelijk. Het middel is natuurlijk/niet schadelijk en helpt echt. Het is wel prijzig in aanschaf maar je hebt gegarandeerd geen last meer van allerlei koudbloedige insecten. Kijk maar eens op www.vaposect.nl
Ik lees mee, wij wonen aan een sloot tegen het bos aan, dus hier ook altjd vliegen. We hebben nu al speciale zakken in de containers, we dachten dat het daar ook wel aan kon liggen, maar maakt niks uit.
Hmm, vind dit op zich wel interessant, maar geloof dan weer niet zo dat het zo onschadelijk is. Maar goed, zoontje is allergisch voor muggen, dus ben wel nieuwsgierig. Heb je er dan eentje? En boven of beneden?