De rits van de combisleeper, blijft die zo stug? Hij staat meestal in een bolling als mn zoon de combisleeper aanheeft en op schoot ligt voor bv een voeding. Ik moet steeds die stugge rits recht trekken. Word de combisleeper net als de slaapzakken vd prenatal/hema ook wel zacht of blijft hij zo stug?
Blijft stug... Idd irritant met een voeding geven. Heb er hier 2 gebruikt bij mijn tweeling, en die gebruik ik nu beide bij mijn dochter, maar helaas.. Wel 1000x gewassen, de rits blijft stug, maar ondanks dat wel een top slaapzak. Heb ook een puckabag, maar vindt de cs fijner!
Jammer dat die zo stug blijft! Het is nu vrij warm boven dus ligt hij nu weer even in een zachte slaapzak, dat is toch wel lekkerder knuffelen! Tegen de tijd dat hij door gaat slapen is 't natuurlijk geen moeite meer, maar nu is 't gewoon even frutsen en trekken om de zak glad te krijgen met voedingen en met slapen. Verder is hij idd heerlijk warm en fijner als de puckabag, je kan tenminste de winterzak ook zonder mouwen doen!
Ja hij is echt fijn... Ik doen de rits wat dus omhoog komt zeg maar, wat naar beneden trekken bij het voeden... Maar handig is het niet haha