zenuwen slaan toe elke ervaring of advies is welkom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cheffin83, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Hallo ik heb 1 juli 2015 een iui behandeling gehad nu heb ik afgelopen donderdag 16 juli voor het eerst getest en positief en vrijdag en zaterdag ook weer positief dus voorzichtig blij maar nu verlies ik beetje bruinverlies en begin ik hem toch weer te knijpen wie weet hier iets over ???? Groetjes

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kan niemand wat van zeggen. Het is een eerste teken van een miskraam maar het is ook een zwangerschapskwaal.
    Ik heb bij iedere zwangerschap bloedverlies gehad. Bruin en zelfs helder. En toch drie gezonde kinderen hier ;)
    Ik gok zelf dat het gewoon bij de zwangerschap hoort ;)

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hier ook bij alle vier de zwangerschappen bloedverlies gehad en bij een daarvan is het uitgelopen op een MA. Dus bloedverlies hoort er bij mij een beetje bij denk ik...het is nu nog afwachten of alles ok is bij mij...

4. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Even een update zondagmiddag is het bruinverlies gestopt en vandaag was het streepje op de test iets donkerder dus we hebbben hoop en denken erover na het t weekend tegen familie te vertellen maar dat zien we dan wel groetjes

5. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Zolang je geen erge kramp heb, hoort bloedverlies er gewoon bij. Ik dacht het bij de eerste ook. Tot 3x toe de VK gebeld maar nee... het hoorde gewoon bij de zwangerschap en indd, een paar maand later een heerlijk ventje. Ik zeg vast voorzichtig: Gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina