Hallo ik heb 1 juli 2015 een iui behandeling gehad nu heb ik afgelopen donderdag 16 juli voor het eerst getest en positief en vrijdag en zaterdag ook weer positief dus voorzichtig blij maar nu verlies ik beetje bruinverlies en begin ik hem toch weer te knijpen wie weet hier iets over ???? Groetjes
Kan niemand wat van zeggen. Het is een eerste teken van een miskraam maar het is ook een zwangerschapskwaal. Ik heb bij iedere zwangerschap bloedverlies gehad. Bruin en zelfs helder. En toch drie gezonde kinderen hier Ik gok zelf dat het gewoon bij de zwangerschap hoort
Hier ook bij alle vier de zwangerschappen bloedverlies gehad en bij een daarvan is het uitgelopen op een MA. Dus bloedverlies hoort er bij mij een beetje bij denk ik...het is nu nog afwachten of alles ok is bij mij...
Even een update zondagmiddag is het bruinverlies gestopt en vandaag was het streepje op de test iets donkerder dus we hebbben hoop en denken erover na het t weekend tegen familie te vertellen maar dat zien we dan wel groetjes
Zolang je geen erge kramp heb, hoort bloedverlies er gewoon bij. Ik dacht het bij de eerste ook. Tot 3x toe de VK gebeld maar nee... het hoorde gewoon bij de zwangerschap en indd, een paar maand later een heerlijk ventje. Ik zeg vast voorzichtig: Gefeliciteerd