Ja ook goed. Maandag eind van dag KS gehad en donderdagochtend naar huis. Ik stond dinsdagochtend al weer onder de douche, ongeveer zodra gevoel terug was (ruggeprik) Tuurlijk voel je wel dat t een operatie is geweest, buik wel gevoelig, maar al met al vond ik t meevallen. Paar dagen moeite met overeind komen en voeten afdrogen (voornamelijk dagen dat ik in ziekenhuis lag) en daarna ging t steeds beter. Geloof dat ik week later weer zelf wat boodschapjes deed Succes!
[Ik ben erg benieuwd naar ervaringen: - bij wie is de baby nog na de 32 weken gedraaid? Hoe voelde dit/hoe merkte je dit? Dit is mijn 2e kindje in stuit...mijn dochter heeft naar mijn idee altijd in een stuit gelegen al kwamen ze er met 34 weken voor het echie pas achter, daarna niet gedraaid. Dit 2e kindje lag tot aan 32 weken goed en is toen gaan draaien wat ik gevoeld heb. Vandaag echo gehad en ja hoor kindje ligt idd in stuit, hoop nog dat dit beebje gaat draaien maar ik ga er maar niet van uit - bij wie was de baby al ingedaald (in stuit) en hoe merkte je dat? Mijn dochter was al wel iets ingedaald waardoor de versie niet gelukt is, maar tijdens de bevalling was stuitje niet goed genoeg ingedaald... - wie heeft een externe versie gehad? Hoe ging dat en was die geslaagd? Heb dus bij mijn dochter wel een versie gehad en die is niet gelukt...wou het wel graag proberen, maar ik moest bijna overgeven zo;n rotgevoel was het...(achteraf gezien had ik minder last van de weeen zelfs) - wie stond voor de keuze: ks of natuurlijke stuitbevalling? Wat heb je gekozen, hoe ging het? Was je achteraf blij met je keuze? Heb gekozen voor een stuitbevalling, maar doordat mevrouwtje niet goed genoeg was ingedaald is het alsnog een keizersnede geworden, en al met al is me dat toch wel meegevallen...Zou achteraf gezien wel hetzelfde hebben gedaan hoor, had voor mijn gevoel toch zoiets van heb het toch maar mooi geprobeerd. Voelde me hier zelf erg prettig bij toen. Nu dit kindje ook weer in een stuit ligt hebben we besloten geen draaipoging te doen, vond het gewoon niet prettig, wat natuurlijk niks zegt over een volgende draaipoging maar toch....Dit keer kiezen we voor een keizersnede. Ben bang dat ik anders weer voor nisk sta te puffen en dan alsnog een keizersnede krijg...als mijn stuitbevalling gelukt was had ik dat zeker weer gedaan...maar mijn vriend voelt zich dit keer niet prettig bij een stuitbevalling(vorige keer ook al niet, maar ik wou het graag proberen toen) en ik sta nu niet volledig achter een stuitbevalling omdat ik bang ben dat het weer niet gaat lukken dus vandaar keizersnede dit keer.
Mijn dochter lag al zo ie zo vanaf 20 weken in een stuitligging. Met 36 weken geprobeerd te draaien, maar helaas niet gelukt. Het deed ook erg veel pijn zeg! Toen moest ik gaan nadenken welk soort bevalling ik wilde. Ik had besloten om een keizersnede te laten doen. En dat is mij echt reuze meegevallen. Tja je hebt wel pijn erna. Maar mocht ons volgende kindje evt in een stuitligging liggen kies ik zo weer voor een keizersnede.
Dit is mijn 2de en ligt al heel lang in een stuit. Heb moxatherapie geprobeerd en woensdag 3 pogingen tot versie. Ik vond die draaipogingen echt heel erg meevallen, het is geen pretje maar het was niet onoverkomelijke. Ik heb echter niet een enorm gevoelige buik. Kreeg weeremmers en was mega ontspannen. Helaas wilde de baby absoluut niet meewerken.... Ik ga nu voor geplande lkeizersnee. Feit da ze al zo lang in een stuit ligt en niets heeft geholpen om te draaien betekent voor mij dat er een reden is waarom ze zo ligt en het risico van een stuitbevalling durf ik dus niet aan, buiten het feit dat je dan een nog groter risico loopt dat je ook nog een s een spoedkeizersnee moet. Dan herstel je minder snel over het algemeen dan bij een geplande keizersnee. Bij mijn zoon op gewone wijze bevallen. IS super goed verlopen en daar keek ik weer erg naar uit...voor mij is dit dus ene mega teleurstelling....