Blauwe aderen tepelhof. Niet zwanger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlindy, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindy

vlindy Lid

3 jul 2015
    19
    0
    1
    Ik heb nu al een tijdje last van blauwe aderen over mijn tepelhof. Ook op andere plekken zoals liezen en benen zijn mijn aderen opeens erg zichtbaar.
    Heb al 10 testen gedaan, allemaal negatief.
    Zijn er meer vrouwen die deze aderen hadden zonder zwanger te zijn? :(

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, elke maand rond mijn NOD. Toen ik zwanger was had ik het overigens niet. Vervelend he die symptomen/kwalen? Het zegt helaas niks.

Succes!

3. vlindy

vlindy Lid

3 jul 2015
    19
    0
    1
    Erg vervelend idd. Vooral omdat ze gewoon niet weg gaan. Ook heb ik een lichte streep onder mn navel..

4. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Had dit ook allemaal toen ik niet zwanger was, zelfs die zgn. "zwangerschapsstreep". Het enige wat uitsluitsel kan geven is een test... Ik weet hoe vervelend dit soort antwoorden zijn :) maar het is echt allemaal mogelijk!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt 10 negatieve testen, maar denkt desondanks toch zwanger te zijn.

Zou een bloedtest laten doen bij de huisarts of een echo laten maken.
    Ik denk dat je voor jezelf dan zekerheid hebt.

Maar symptomen en andere dingen zoals blauwe aders en een linea negra zeggen he-le-maal niks. Helaas. Was het maar zo, zou een hoop zwangerschapstesten schelen.

Edit: goh, je hebt 10 negatieve testen en ook al een inwendige echo gehad. Je bent echt NIET zwanger!
    Je moet uitkijken dat je jezelf geen schijnzwangerschap gaat aanpraten, want daar kun je ook kwaaltjes en zelfs een dikke buik van krijgen zonder dat je echt zwanger bent.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja.. ik heb ook in de maanden dat ik gewoon ongesteld werd ook van allerlei rare kwaaltjes gehad. Als je over een paar dagen niet ongesteld bent, nog een keer testen.

En mijn ervaring na 2x zwanger te zijn geweest is: als je zwanger bent test je duidelijk positief, met welk merk dan ook.

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Denk dat je na 10 testen wel de conclusie mag trekken dat je niet zwanger bent.

8. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, ontspan... dat helpt niet bepaald mee met je vruchtbaarheid... 10 testen er doorheen branden is echt een (excuses voor het harde taalgebruik) bord voor je kop hebben.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    had ik altijd rondom nod

10. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb altijd zichtbare aderen. Heeft geen reet te maken met een zwangerschap. Maar dat weet je al. Met je tien tests en kennelijk ook een echo.

11. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Waarschijnlijk ben je gewoon even extra goed doorbloed. Dit kan tal van oorzaken hebben, waaronder hormonen, maar ook gewoon je eet en/of drink patroon. In ieder geval absoluut geen betrouwbaar symptoom, zoals iedereen hierboven ook al zei.

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan ook met het weer, de temperatuur of luchtdruk te maken hebben. Hier niet zwanger, geen cyclus en hormonen (geen eierstokken meer) en toch heb ik zo nu en dan duidelijk zichtbare aders. Niet alleen in mijn borsten, maar ook in mijn armen en handen. Het staat dus totaal los van een zwangerschap.

13. vlindy

vlindy Lid

3 jul 2015
    19
    0
    1
    Bij mij zijn ook de aderen in het TEPELHOF zichtbaar. En op google lees ik dat alleen zwangeren dat hebben. Vandaar dat ik wat twijfel.

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Als je nog s reeds niet vloeit en negatief test wellicht Ff bij ha langs. Hoe lang van de pil af?

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nogmaals:
    Je hebt 10 negatieve testen.
    Op de echo was NIKS te zien!!!!!!!

Maar blijkbaar wil het niet tot je doordringen dat je niet zwanger bent, want je zoekt naar van alles om wel te horen dat je zwanger bent. Al een paar weken ben je hiermee bezig.

Helpt het als ik je dan maar zeg dat je wel zwanger moet zijn? Omdat je zichtbare aders op je borsten hebt en Google dan zegt dat je dan wel zwanger moet zijn?

:(

Oke, je bent hartstikke zwanger meid! Die testen en die echo zeggen namelijk helemaal niks.
    Gauw de verloskundige bellen nu voor een intakegesprek.

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik had ook blauw aderen daar terwijl ik NIET zwanger was.
    google is niet alwetend..
    zolang je nog steeds niet positief test en niks te zien is op een echo zou ik naar de ha gaan ipv jezelf proberen te overtuigen dat je wel zwanger bent.
    straks zit je met een schijnzwangerschap en ja die praa je jezelf aan..

17. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Meid.. snap heel goed dat je zo graag zwanger wil zijn maar dit zorgt er alleen maar voor dat je meer teleurgesteld bent als je ineens weer ongesteld wordt. Als je 10 zwangerschapstesten hebt gedaan en zelf een echo en alles verwijst erop dat je niet zwanger bent, dan ben je niet zwanger.. niet alles wat op internet staat klopt altijd.

Weet niet of je al lang van de pil af bent? maar wanneer je ook net gestopt bent met de pil kan dit ook veel verandering brengen in je hormoonhuishouding, en dat hoeft niet te wijzen op een eventuele zwangerschap. Daarbij kan je cyclus anders zijn dan tijdens de pil waardoor je menstruatie langer op zich laat wachten en nog onregelmatig kan zijn. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn door van alles op te zoeken op internet.. want dan maak je jezelf gewoon gek met allerlei dingen.

18. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Sorry hoor, maar dit is gewoon een beetje ziekelijk

19. Meggy1987

Meggy1987 Lid

23 jun 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik 10 negatieve testen zou hebben en een echo zonder iets, dan zou ik toch echt niet meer twijfelen of ik zwanger ben.. Maargoed..

20. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Blauwe aderen op mn borsten? Elke maand rond nod.

Nu zwanger en geen last van, Google sorry je hebt t mis 😆

Deel Deze Pagina