Hallo allemaal, Ik ben inmiddels 37-4zwanger van de 2e, onze zoon van 2 jaar is spontaan geboren met 38 weken. Voelde of de dag voor de bevalling niet fit en 's avonds braken de vliezen en zijn de weeen begonnen. Verder helemaal geen klachten. Nu ben ik zwanger van de 2e en heb al 5nachten erg last van harde buiken en (voor) weeen. Die ook pijnlijk zijn en rustig een paar uur kunnen aanhouden. De afgelopen nachten lijken ze wel steeds iets pijnlijker te worden en in frequentie toe te nemen. Herken dit helemaal niet van mijn 1e zwangerschap. Sinds vanochtend ook steeds harde buiken, onregelmatige weeen en ontzettend pijnlijke liezen. Voel of ontzettend lamlendig en emotioneel. Waarschijnlijk ook door het slaapgebrek. Vandaag voor controle geweest en dit ook aangegeven maar de verloskundige gaf aan dat het voorweeen zijn en dat dit nog niks te betekenen heeft. Wie herkend dit? Is dit een naderende bevalling of kan het nog gerust een paar weken duren. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb zelf 1,5 week van tevoren voorweeen gehad. Vooral in de nacht, soms in de avond. Ik blijf er bij dat dit wel voor voorwerk heeft gezorgd. Vk zei van niet. Hij was er vanaf het breken van de vliezen met direct weeen in net geen 4 uurtjes.
Ik heb heel veel en lang voorweeen gehad. Helaas alsnog ingeleid met 41.1 weken. Het heeft dus inderdaad niks te betekenen....maar wie weet!!
Bedankt voor jullie reacties. Wen86 dan hoop ik maar dat het net zo als bij jou nog wat effect heeft. Is het in iedergeval allemaal niet voor niks geweest!