stuit met 36 weken zou ze nog draaien?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jeannet, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai

ik ben vandaag 36 weken
    ik had een afspraak met de gyn
    kreeg een echo en ja hoor ze ligt nog in een stuit kont benden en hooftje omhoog
    hoeveel kans heb ik nog dat ze draait vrijdag
    moet ik weer terug komen draaien wil hij niet vanwegen mijn voor geschiedenis bevallen zo zie ik niet zitten
    dus waaraschijnelijk een keizersnee maar hoeveel kans heb ik nou nog dat ze nog draait?
    wie kan mijn helpen en antwoord hier op geven

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou draaide bij mij bij 36 weken. Ze had tot die tijd in stuit gelegen en opeens was ze gedraaid, ik had het zelf niet echt gemerkt. Dus kan nog alle kanten op hoor, kan best dat het vanzelf nog draait. Hoop het voor je!

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi jeannet,
    dus ze ligt nog steeds in stuit.
    bij de mei mama`s liggen er ook een stel
    in stuit en een dwars.
    hoop dat ze nog draait.
    gr Chantal.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Je hebt net zoveel kans als bij ieder ander rond dat termijn. Maar dat zegt niets.Het is ook afhankelijk van het feit of je kind al is ingedaald, of je veel vruchtwater hebt enz enz.
    Veel succes.

Draaipoging is bij mij mislukt, maar ben blij dat ik het geprobeerd heb. Die kans is ong. 50% qua slagen.

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vince lag met 36 weken ook nog in een stuit,heb toen een versie poging gehad maar die is ook niet gelukt.Maar ieder mens is anders en er werd mij gezegd dat het soms met 38 weken nog uit zichzelf kan draaien.
    Veel Succes!

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina