Wat betekent bloedverlies na gemeenschap?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by enne, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hoi verloskundige,

Ik maak me wat zorgen.
    Ik ben al enige tijd bezig zwanger te worden zonder succes helaas. Ik heb een erg lange en onregelmatige cyclus.

Maar mijn vraag; we hebben zaterdag en zondag geklust en beide keren verloor ik wat bloed? Ik bloed verder niet door op de dag/nacht zelf en het stopt wel meteen, ik heb ook totaal geen pijn.
    Wat ik ook heb is dat ik soms tijdens het persen voor een grote boodschap een drup bloed verlies?!
    Zit nu op dag 16, mijn baarmoeder zit heel erg hoog. ( kan er niet meer bij )
    Wat kan dit zijn? maak me veel zorgen.
    Dit hebben we anders nooit n.l

Alvast bedankt voor u reactie.

gr enne

2. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hoi,

Wilde nog even zeggen, dat ik vandaag tijdens het klussen geen bloedverlies had. Heeft verder ook niet doorgezet. Zal dus geen vroeg begin van de ongi zijn geweest.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi enne,

als het om een druppel bloed gaat hoef je je geen zorgen te maken. Kan een klein wondje zijn aan de binnenkant. Bij harde ontlasting kan een aambei bloeden. Als je je zorgen maakt of het komt vaker voor even overleggen met de husiarts, die kan kijken of er misschien een geïrriteerd plekje zit aan je baarmoederhals.

Mirjam

Share This Page