mijn normale cyclus was +- 28 dagen vanaf dat ik gestopt ben met de pil was het 28-35 moet ik om mijn eisprong te berekenen nu die 28 of 35 aanhouden ??? want ik heb vrijdag en zaterdag wel meer afscheiding gehad als normaal dus had echt het idee dat ik mijn eisprong toen had
HOihoi, Ja dat is lastig, want je weet van te voren niet of je in die van 28 of 35 dagen cyclus zit. Daarom zou ik ze allebei aanhouden! Zit je altijd goed! imke
want als ik mijn cyclus van 28 dagen aanhoud wat ik dus nu gedaan heb zou ik 22 oktober die eisprong hebben gehad en toen geklust en nog twee dagen ervoor maar toen kwam hij niet en die zaterdag wel en het waren allebei vruchtbare dagen en dan die 22 oktober zou mijn eisprong zijn houd ik die 35 aan moet ik volgende week klussen extra
vandaag ovu test gedaan maar er is geen onvulatie aanwezig zou het dan toch kunnen dat ik afgelopen zaterdag die ovulatie heb gehad ???? in dit geval mijn eisprong?
nou heb alle twee maar aangehouden cyclus van 28 en 35 dagen allebei gemeenschap gehad op allebei de eisprongen zalk maar zeggen maar nu zag ik net dat er bij de cyclus van 35 dagen op zwangerschapspagina en babyplaza.be een dag verschil tussen zit hoe kan dat ?
nou volgens die banner van babyplaza.be zou ik gister mijn eisprong hebben en volgens die van de zwangerschapspagina vandaag pas