Hallo iedereen, Sinds ik zwanger ben heb ik een soort pijn gehad wat was tevergelijken met mijn eisprong. Dit trok van de linkerkant van mijn rug naar de zijkant van mijn buik. Iedereen zei dat dit vrij normaal was Nu heb ik al een aantal dagen last van een zeurderig/pijnlijk gevoel aan de linkerkant van mijn buik. Ik kan de plek waar het pijn doet ook echt aanwijzen. En het lijkt erger als ik zit en lig en eigenlijk verdwenen als ik loop. Volgens mij zijn het niet mijn darmen omdat het echt maar een plek is. De vorige keer heb ik een mk gehad en ik ben ontzettend bang dat ik nu weer een mk of misschien zelfs wel een bbz krijg. Heeft iemand ook deze pijn of weet iemand of het normaal is? Alvast heel erg bedankt! Liefs, Tamara
Lijkt meer op bandenpijn. Is ook stekende, zeurderige pijn, vaak aan één kant. Maar als je het niet vertrouwt gewoon bellen met je VK hoor! Sterkte
Hoi, ik heb dat ook gehad. iK had op 1 plekje steeds dat pijnlijke gevoel en werd er echt gek van (niet van de pijn maar van de onzekerheid). Ik heb de vk gebeld en om een bbz uit te sluiten heb ik een echo gehad waaruit bleek dat het mn eierstok was die in een bochtje tegen mn bm aanlag. Dat was wat ik voelde. Vrij snel n ad e echo was het over. Maar ik zou idd gewoon morgen de vk bellen en zeggen dat je heel bang bent voor een bbz. Sterkte ermee, groetjes sanneke