Stuit

Discussion in 'Zwangerschap' started by jannies, Feb 7, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Mijn dochter is rond de 36 weken plotseling in stuit gaan liggen. Twee keer geprobeerd te draaien maar niet gelukt. Later bleek ze "klem" te zitten onder mijn ribben met haar hoofdje ;)...

2. DMZoet

DMZoet Lid

Jun 6, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee.
    Bij mij ligt de dame ook al de hele zwangerschap in een stuit.
    Over 2 weken controle of ze nog steeds zo ligt

3. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    Ik heb een stuitbevalling gehad bij 34+1.

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Mijn meisje heeft de zwangerschap in stuit gelegen, is nooit gedraaid, op alle echo's lag ze zo. Met een geplande keizersnede ter wereld gekomen.

5. DMZoet

DMZoet Lid

Jun 6, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. jannies

jannies Lid

Aug 6, 2012
    75
    0
    0
  7. jannies

jannies Lid

Aug 6, 2012
    75
    0
    0
    Gelukkig zijn de babys bij de meeste nog gedraaid!
    Ik ben heel erg benieuwd wat deze gaat doen :)

Hoe voelen jullie dat de kleine nog steeds verkeerdom ligt?
    Ik voel steeds getrappel helemaal onderin bij mijn schaamstreek. Heb het idee dat de voetjes en het hoofdje gelijk blijven maar dat hij met zn rug de ene keer links en de andere keer rechts ligt. Maar weet het niet zeker. Hoe voel je het verschil tussen de kont en het hoofdje? Weten jullie dat?
    Daarnaast heb ik al veel last van maagzuur en naar voren bewegen is helemaal niet fijn.. denk omdat t hoofdje zo hoog zit. Wat zijn jullie ervaringen?
    Dit is overigens mijn 2e. De eerste lag altijd goed en heb toen echt veel getrappel tegen mijn ribben gehad, dus dat verschil herken ik wel :)

8. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Dat kan heel goed. Dan draait hij om zijn as en verplaatst zijn rug van links naar rechts. Ik voelde niets van de stuitligging maar dat kwam omdat bij mijn haar billen onderin lagen en niet haar voeten... Ik voelde enkel steeds een elleboog of schouder in mijn zij of onder mijn ribben :)

Share This Page