Half uur geleden toen ik moest plassen liep er al een klein plonsje uit voordat ik werkelijk zat. Dus bij het bukken naar de wc toe zeg maar. Vond het wel vreemd maar verder weinig aandacht aan geschonken. Wel een paar flinke harde buiken/voorweeen gehad in de tussentijd. Nou ging ik net de honden uitlaten en ik moest hoesten en voelde weer wat nattigheid. Dus ik ben naar het toilet geweest met een glas en gaan zitten en meteen kwam er een plonsje uit, nog net kunnen opvangen. Maar ik twijfel wat het is. Het lijkt een beetje lichtroze,gelig, maar ruikt niet naar urine. Mijn plas ruikt heel erg sterk in de ochtend en is echt fel geel normaal. Er zitten ook witte vlokken in. Maar ja, dat kan net zo goed afscheiding zijn denk ik dan. Als het wel vruchtwater is dan hoef ik de VK pas te bellen om 09:00, vind het naar om haar nu te storen voor als het misschien nog niets is ook.
licht roze met vlokjes is vruchtwater! bel om 9 uur maar de vk! veel suc6 hopelijk zet het allemaal gouw door!
ik zou als ik jou was toch de verloskundige maar bellen, witte vlokken erin komen bekend voor bij vruchtwater, en als ik zo jouw verhaal lees heb ik het vermoeden dat het vruchtwater is. succes!!
hihi, al gedaan. Had de VK die mijn eerst dochter gehaald had dus die was al helemaal euforisch. Zij denkt ook vruchtwater. Nou maar doorzetten dus. Bedankt voor de reacties.
En?? Ik ben erg benieuwd of het nu echt vruchtwater was. Ik heb vanaf gisteravond hetzelfde. Alleen verlies ik ook mijn slijmprop en stellen ze niet met zekerheid vast dat het vruchtwater is. (bij mij is het niet roze)
ooh spannend! das echt vruchtwater ja, ik had precies t zelfde bij mijn eerste. Ik had een scheurtje bovenin de vliezen en dat kwam druppelgewijs eruit. Ik kreeg helaas geen weeen en na 2 dagen wachten ben ik ingeleid in t ziekenhuis. Succes meis en hoop dat t bij jou wel gaat doorzetten.
Vast aan t bevallen trouwens ik vond vruchtwater ook echt een geur hebben hoor....voor degene die uit dit topic mss wat informatie willen hebben?Maargoed ik verloor geloof ik ook gelijk 5 liter in een keer haha!!Maar zal de geur nooit meer vergeten!! Ben benieuwd of ze al bevallen is!! x
hm een geur kan ik me niet meer herrineren..maar hier liep ik gelijk door naar de badkamer en mijn vriend was het al aan het opruimen hahaha...wel iets opgevangen en het was idd vlokkerig
ze zeggen dat het naar sperma ruikt????? ik heb veeeel vruchtwater dus als de mijne breekt zal ik waarsch ook niet hoeven te twijfelen.....
Hihi, beetje laat... maar ik ben idd bevallen die middag. Het waren idd mijn vliezen, maar niet zo heel spannend hoor want het was steeds een klein beetje. 4uur en 44 min na het breken van de vliezen was mijn dochter geboren. 4 uurtjes vanaf de weeen en uitdrijving was 10 min. Wat dat betreft een perfecte bevalling. Bij de eerste ben ik dagen aan het rommelen geweest voordat het echte weeen werden. Helaas liet de placenta niet los en ben ik door de brandweer het raam uit gehaald en met spoed naar zh. Placenta manueel verwijderd en 3 ltr bloed verloren. Transfusie gehad... en nu maar aansterken. Helaas loopt de bv hierdoor ook niet goed. dus vandaar een late reactie.
wow dat heb je snel gedaan dan , jammer van de placenta hopelijk ben je snel weer aangesterkt en kan je lekker genieten van je kindje .wat n mooie namen hebben je kindjes ik vond mijn vruchtwater trouwens heel muf ruiken , en dacht eerst dat mijn vriend in bed geplast had , bij hem was t droog maar bij mij niet , dus probeerde ik heel stiekum t bed te verschonen zonder hem wakker te maken maar toen kwam er n hele golf dus voor mij was t toen wel duidelijk hahaha