voorweeen bij 2e ,3 of 4e kindje ??

Discussion in 'De bevalling' started by Novy4, Oct 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Novy4

Novy4 Actief lid

Mar 21, 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Zat net te denken :

bij de oudste had ik vanaf week 34 al echt goede flinke voorweeen , mijn zoon werd pas met 41wk geboren maar toen had ik ze dus wel :) ..

bij de andere zwangerschappen heb ik dit eigenlijk niet gehad , 2e kwam iets voor 37 weken en jongste met 39 weken zonder voor weeen maar wel gestript toen ,

Zouden voorweeen vaker of meer komen bij een eerste kindje ?
    en bij een volgende zwangerschap niet ? of minder pijnlijk of sterk omdat je al eerder zwanger bent geweest ??
    NU ben ik 37 weken zwanger van de 4e en heb ze nog niet opgemerkt , wel regelmatig harde buiken maar echt nog niet zoals ik me de voorweeen van de oudste kan herinneren dan had ik echt n kei en kei harde buik , nu kan ik n harde buik nog wegkrijgen door ff te bewegen of duwen .

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier juist het tegenovergestelde: bij iedere zwangerschap eerder, meer en pijnlijkere harde buiken en voorweeën. Van vlak voor de bevalling van de eerste, tot een paar weken en zelfs twee maanden ;) Gold ook voor de naweeën trouwens.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik ben zwanger van de vierde en dit is de eerste zwangerschap dat ik voorweeen heb. Ik kan niet wachten tot ze over gaan in echte weeën.

Naweeën heb ik alleen na de derde bevalling gehad, vreselijk vind ik ze.

4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    2,389
    597
    113
    Female
    Noord-Holland
    Voorweeen heb ik nooit gehad.
    Naweeen alleen bij de laatste twee, maar dat had met de snelheid van de bevalling te maken.

5. Novy4

Novy4 Actief lid

Mar 21, 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ja naweeen heb ik ook genoeg gehad , was nog minder prettig

vroeg het net aan de vk maar die had er eigenlijk ook geen zinnig antwoord op :) dus zal wel goed zijn of nog komen weet niet hihii

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hier zwanger van de 7e en ik heb al vanaf 25 weken regelmatig oefenweeen soms zelfs zo pijnlijk dat ik toch doorgestuurd werd naar het ziekenhuis omdat de verlos dacht aan vroegtijdige weeen, gelukkig is dit laatste niet het geval geweest en is er ook nog geen ontsluiting, ach rustig aan doen maar :):):)

Share This Page