Lieve mensen, iedereen in mijn omgeving beweert dat ik een jongen krijg, op enkelen na. Raden jullie mee? Wanneer ik, na de bevalling, in de gelegenheid ben, laat ik jullie weten wat het uiteindelijk is geworden. Enkele tekens wellicht. Ik draag helemaal naar voren. Ik heb een giga zwangerschapsmasker. Ik heb weinig puistjes. Gedurende de hele zwangerschap heb ik weinig tot geen klachten gehad. En tot slot: Ga naar fotoalbum in de lijst hiernaast. Onderdeel echo's. Daar staan 2 foto's in bruintone. 1 met onderschrift: Mama's buik en 1 met onderschrift: Vinger opsteken. Wellicht kunnen jullie daar ook aan zien wat het gaat worden? Ik ben benieuwd! Groetjes, Marlieke
Ben benieuwd of je gelijk krijgt, Leonie! In ieder geval leuk dat je meedoet! Op dat fotootje onder je naam, is dat Ruben? Zo ja, wat een heerlijk joch! Mooi koppie!
Esther, bedankt voor het meedoen! En ook al zo'n heerlijk jochie. Lekker mollig geloof ik, of niet? Ik vind dat echt horen bij baby's. Lekker mollig en een vrolijk snuitje. Groetjes!
@ Esther, mijn eigen gevoel zegt: een jongen Maar het maakt me eigenlijk niets uit. Dat hij/zij gezond is, is het enige wat telt. Wij hebben namelijk van heel dichtbij ook anders meegemaakt. Mijn man's broer en zijn vrouw hebben met ongeveer 38 weken een kindje gekregen wat een half uur na de geboorte is overleden. Dus jullie jochie is een lekker mollige baby? Geweldig toch? @ Chantal, bedankt voor het meedoen. En een echte meid, jullie dochter, zo te zien op de foto. Geweldig!
ja het is een echte meid. wij wisten dat al met 17 weken dus dat was voor ons niet spannend meer. geeft toch wel een soort leuke spanning om het niet te weten ik hoop dat wij en jij het snel te zien krijgen. succes vast van Chantal.
'k Heb echt geen idee! Voor mij lijken alle echo's (zeker de 2d) 't zelfde. Mijn zoontje leek ook op mijn dochter! En dat terwijl hij een piemeltje heeft en zij een poenie! Ze lijken ook wel een beetje op elkaar hoor (ik herken veel van mijn dochter in mijn zoontje) Laat 't weten! Gr. Brussie
Lieve mensen, Wat leuk dat jullie allemaal meedoen. Zogauw het kan laat ik het jullie weten. Groetjes!