@Cimbomlu,Wat lekker dat je nu weet waar je aan toe bent.Ik was voor de ks ook nog nooit geopereerd maar idd het is een leuke operatie en ik vondt het achteraf toch erg meevallen.Lekker dat alles meteen geregeld kon worden succes! @Duveldraakje,De knoop doorgehakt lees ik,fijn ik hoop dat je,je nu in alle rust kunt voorbereiden. Liefs,Claudia
Draakje en cimbomlu, fijn dat julli weten waar jullie aan toe zijn en jullie keuze hebben gemaakt. Ik weet nog niks helemaal zeker, moeten afwachten wat de gyna morgen besluit. Ze lag ondertussen weer met dr koppie beneden en was tot aan haar oortjes ongedaald zei de vk maar niet vast *genoeg* In theorie gaan ze volgens haar niet meer terug nu, echter met haar draaiverleden durfde de vk het niet te garanderen en moeten we dus gewoonweg wel voor de echo en het aansluitende gyna gesprek morgen. Er is dus nog steeds een kans dat ze me morgen inleiden om verder risico uit te sluiten...ben benieuwd!
Zo. Eindelijk mezelf weer up-to-date kunnen lezen... Moest even m'n draai vinden zo met kleine baby! Maarrr het is wel weer héérlijk hoor, met zo'n kleintje! Gaan jullie je maar vast voorbereiden op de roze wolken tijd Nou, Cimbomlu, zo lezen beetje zelfde verhaal als dat van mij hè! (op de draaipogingen na) Goed, dat je nu weet waar je aan toe bent. Je hebt mijn verhaal gelezen, tuurlijk is een ks een operatie, maar inderdaad toch wel een hele leuke. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze echt hun best gedaan om er ook iets leuks van te maken. En het herstel valt allemaal reuze mee. Ben nu 1 1/2 week verder, en voel me prima. Rust wel veel, kan ook niet te lang zitten (liggende houding is ook voor je litteken genezing beter). Maar al met al gaat het best wel. De kraamhulp is nu 2 dagen weg, dat is wel even slikken, maar dat is niet alleen met een ks zo denk ik! Nou meid, veel succes, ben erg benieuwd hoe het jou straks vergaat! Weet je al een datum? Liefs, Sam ps foto van mijn appeltje Nikita in mijn album...
Hoi Sammie! je hebt van schrik je berichtje meteen maar 3x geplaatst... Ik heb nog aan je gedacht, hoe het met je ging. Want ik was ook benieuwd hoe snel je herstel zou gaan (kan ik me prepareren!) Je positieve verhaal doet goed! Ik zit nu met Duveldraakje in precies hetzelfde schuitje, ze is 1 dag later dan ik uitgerekend en gaat ook voor een ks bij haar stuitertje. Ik had de dag na de definiteive beslissing voor een ks de hele dag barstende hoofdpijn, zie je toch dat je ermee bezig blijft! Maar nu begin ik aan het idee te wennen. Enne...wat een schatje zeg, je meiske!
Nou, hahaha dat 3 x plaatsen was niet helemaal de bedoeling! Ik heb wel een beetje gerommeld toen ik de foto's ging uploaden, dat lukte eerst niet helemaal. Misschien dat het daarmee fout ging? Ik heb het verhaal van duveldraakje ook gelezen, wel fijn kunnen jullie je eitje een beetje bij elkaar kwijt. Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Voor mij is het meegevallen, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn. Gewoon goed naar je lichaam luisteren, geen rare dingen doen. Maar het lopen, naar toilet, douchen enz. dat viel allemaal best mee. Dacht dat dat wat moeilijk zou gaan. Ik ben alleen helemaal op een roze wolk, en dan vergeet je nog wel eens dat je toch een zware operatie achter de rug hebt. Succes !
Hoi Sammie, Wat een droppie dat meisje van je. Wel fijn om te lezen dat het bij jou allemaal is meegevallen. Zo hebben Cimbomlu en ik inderdaad iets om aan vast te houden. Het is allemaal wel erg spannend, vooral omdat je toch voor een operatie kiest. Geniet lekker van je meisje! Liefs, Duveldraakje
Sammie gefeliciteerd! Ik mag morgen om 9 u komen voor een inleiding. Kleine lag wel goed maar nog niet stabiel, dus ze nemen geen risico en zetten me morgen aan de wee opwekkers na het breken van de vliezen! Sssssssssspannend! Ik meld me snel weer!
Ninetje, heel veel suc6 en sterkte morgen, we duimen voor je en hopen dat je gauw je kleintje in je armen kan sluiten! [-o<
Ik wens je een hele voorspoedige bevalling en hoop dat je gauw je kleintje kan vasthouden. Tot snel! Liefs, Duveldraakje
SAmmie: wat een schattig poppetje en wat een berg haar, leuk hoor. Kan me voorstellen dat je helemaal op een roze wolk zit! Ninetje: je zult nu in het ziekenhuis zijn, hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en kun je je kindje vlug lekker vasthouden..... Twinny
Ninetje is bevallen, we zullen haar verhaal nog wel horen! En, Duveldraakje, morgen naar de gyn voor controle: suc6!
hee meiden, als ik morgen iets meer weet laat ik het weten. Ik moet om 15.10 in het ZH zijn dus...spannend! Liefs, Duveldraakje
Hallo meiden! Ik meld me even hier zoals beloofd, ff kort want ik ben nog niet helemaal topfit,hehe De inleiding was een ramp...mijn lijf was helemaal niet klaar en het heeft veel te lang geduurd met weeen die dwars door de ruggenprik ( die 100% meeviel) heenkwamen. Maar ze is er en ik zou t zo weer doen! Binnenkort een uitgebreider verslag! Duvel, veel succes morgen meid!
ninetje: van harte gefeliciteerd met je kleine meid, geniet maar lekker van elke seconde! Duveldraakje: veel succes bij de gyno vanmiddag, zal aan je denken...... twinny
Ik ben er weer. We hebben gewoon 1 uur moeten wachten voor we aan de beurt waren, das zo zenuwslopend, maar goed. Ons meisje ligt nog steeds in stuit en mn bloeddruk was 130/85, ik weet echt niet of dit goed is of niet. Voorheen was mn bloeddruk altijd rond de 110/60, 120/65. Maar de Gyn heeft er niks van gezegd. We kregen nog een hele uitleg over een stuitbevalling en een keizersnede. Nou we gaan dus echt voor een keizersnede, de datum houdt ik nog wel even geheim...jullie merken vanzelf wel wanneer het is als ik even een dag niet op het forum ben. Of ik wordt zo zenuwachtig dat ik het een aantal dagen van te voren eruit gooi. Wie weet @Ninetje: Meis ga lekker genieten van je kleintje! Liefs, Duveldraakje
@Duveldraakje: Fijn dat je nu gewoon 100% zekerheid hebt! Die bloeddruk is goed, hoor, de 130 is een beetje door de stress, maar ze kijken mn naar de onderdruk, dat die niet boven de 90 gaat. Hihihi, ik denk dat je meer dan 1 dag niet op het forum bent na de keizersnee... Dan heb je veeeeel leukere dingen te doen !