Stuitbevalling/keizersnede

Discussion in 'De bevalling' started by jingels, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    @Angelinaatje,Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!Geniet ervan.Vince is ook na 3 mnd gecontroleerd op zijn heupjes en die waren gelukkig goed, Vince lag al sinds 24 wk dwars en daarna in onvolkomen stuit.
    @Duveldraakje,Succes maandag bij de gyn!

Liefs,Claudia

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Angela, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Robin! Ik hoop dat je snel weer opknapt! Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Angela, van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu van je mooie zoontje Robin.
    @Yentl, dank je wel. Ik heb er wel vertrouwen in.

Liefs,
    Duveldraakje

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Hoi Angela,

Gefeliciteerd met jullie zoon Robin!
    Die keizersnede snel proberen te vergeten, en lekker genieten van je kindje.
    Ben benieuwd naar de foto's:D

5. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, hartstikke bedankt voor alle felicitaties! We hebben onze eerste nacht met z'n drieën achter de rug! We zijn tot half 2 met 'm bezig geweest, omdat ie wat krampjes had en gewoon een hele hectische dag achter de rug had, maar daarna heeft ie van half 2 tot half 9 geslapen! Het is zo'n tevreden mannetje, we zijn zo verliefd op 'm! Vandaag gaat het al een heel stuk beter met 'm. Hij is lekker al de hele dag tussen z'n voedingen aan het slapen. Houd 'm bewust ook vaker boven, hij heeft gewoon z'n rust nodig en vanavond houden we 'm weer iets langer beneden en gaan we lekker knuffelen met 'm.

Met mij gaat het ook een stuk beter. Voor degenen die nog moeten: je zult merken dat het iedere dag een stukje beter gaat. Ik vond de eerste 3 dagen echt klote en heb ook echt alles gehad wat tegen kon zitten (m'n darmen kwamen niet op gang :x ) Maar mocht dat het geval zijn bij jullie: meteen aangeven, ze hebben er van alles voor!

Ik heb in m'n foto album een foto staan van 'm!

Groetjes, Angela

6. mamma2007

mamma2007 Actief lid

Jul 7, 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    ik heb a.s. donderdag een afspraak bij de gyn. Ik ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren, nu de draaipoging niet gelukt is. we hebben besloten dat we nu voor de ks gaan, maar nu afwachten wat de gyn zijn advies is.

7. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Vandaag zijn we bij de GYN geweest en we hebben een echo gehad. Ze ligt nog steeds in stuit :cry: . Maar 21 mei gaan ze een draaipoging doen. Dan moet ik 's morgens bellen voor de tijd dat we kunnen komen.
    Al met al vond ik het wel een erg goed gesprek en ben ook meteen een beetje gerust gesteld.
    Mocht de draaipoging niet lukken dan gaan we eens hard nadenken over wat we dan gaan doen. Een stuitbevalling of keizersnede.

@Angela: Wat fijn dat het nu beter gaat. Lekker genietn he van je knulletje.

Liefs,
    Duveldraakje

8. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    @Duveldraakje: ik heb aan je gedacht vandaag. Ik ga voor je duimen de 21e mei!

9. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Dank je wel! Ik ga er nu gewoon nog vanuit dat het lukt. Als het dan toch niet lukt zien we wel weer verder. Krijg jij trouwens nog een draaipoging?

Liefs,
    Duveldraakje

10. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    in de helft van de gevallen lukt het draaien, dus daar gaan we voor jou gewoon van uit!
    Ik ga vrijdag voor de 2e ronde (lijkt net een bokswedstrijd...). Als beebje weer zo snel terugdraait, stop ik ermee en ga me op een ks voorbereiden.

Wordt vervolgd...

11. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Veel succes met de aanstaande draaipogingen,
    morgen voor ons de grote dag.
    Zo gauw als ik weer een beetje op de been ben, zal ik mijn verhaal vertellen hier.

12. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    @jingels: zet 'm op! :thumup:
    We horen hopelijk gauw van je

13. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik duim mee hier dat het lukt!

Liefs,
    Duveldraakje

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Meiden heb even met jullie mee gelezen. Moet vandaag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe de kleine ligt. Voel een grote bobbel rechts onder mijn ribben en verder trappelen. Dus denk idd een stuit.

Weet ook niet of ik zo een draaipoging aandurf.
    Maar ben al aardig ver, dus weet niet hoelang ik de tijd krijg om er over na te denken.

Eerst maar even de echo afwachten..

Jingels..heel veel succes vandaag!

Britt

15. Niet meer actief

Jingels; veel succes morgen. Geloof me het valt allemaal reuze mee.

Liefs nathasja

16. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    En, Britt, hoe is het gegaan?

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Gelukkig niet in stuit.
    Ze hebben beide gevoeld en zeiden allebei iets anders. De echo wees uit dat de kleine met hoofdje beneden ligt.

Britt

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Cimbomlu heel veel sterkte vrijdag. hoop voor je dat de kleine zelf zal gaan draaien. Ik moest er niet aandenken dat geduw en getrek. vind het erg dapper dat je het laat doen.

Britt

19. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    @Britt, gelukkig ligt je kleintje niet in stuit. Als je al niet echt zeker bent over een draaipoging lijkt t me ook geen fijn idee.

Liefs,
    Duveldraakje

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Heb gehoord dat er een vrouw is in het slotervaart ziekenhuis die draaipogingen doet en dat deze voor 80% lukken. Ik wilde eerst veel info hebben over de evt gevolgen of nadelen van een draaipoging.
    Ben echt blij dat dat nu niet hoeft.
    Nogmaals vind ik het echt dapper van de meiden die het zo durven. Ik wens jullie ook heel veel sterkte en hoop echt dat de kleintjes vanzelf draaien of dat de poging lukt en niet zoveel pijn zal doen.

Liefs Britt

Share This Page