zal het nu echt gaan gebeuren???

Discussie in 'De bevalling' gestart door bianca3006, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik weet niet wat ik heb maar mn lichaam is erg onrustig. Kan in bed/op bank mn draai niet vinden, opvliegers van hier tot tokio....., kan niet meer in slaap komen ondanks ik enorm moe ben.
    Zou er wat aan zitten te komen??? Vind het wel spannend hoor.
    Heeft iemand dit ook gehad en dat daarna vrij snel de bevalling begon???

Volgens veel mensen beval ik eerder, grrrrrrr, al die goed bedoelde opmerkingen!!!! wordt er nu wel een beetje moe van hoor..... hahaha

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Nee niet echt herkenbaar ik was met mijn bvalling die dag heel erg actief en wou alles doen.. en ineens lag ik in het ziekenhuis en 4 uur later had ik een kind in me armen hihi..
    ben bevallen met 39+4 weken dat is voor jou morgen haha..

maar meis heel veel succes en sterkte.. en ik hoop voor je dat je gauw je kleintje in je armen kan sluiten..

veel liefs,

xx

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    oke, toch erg bedankt voor je reactie. ik hoop ook dat het snel gebeurd al vind ik het nu steeds spannender worden.... ene moment gezonde spanning en andere moment denk ik van: doe normaal zeg, het komt allemaal vast wel goed. hahaha.

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Je loopt ook op alle dagen dus het zou heel goed kunnen zijn..
    zijn je vliezen al gebroken of ben je al een slijmprop verloren..
    ..
    Wel spannend he..

Als ik er zo aan terug denk aan mijn bevalling kwam het zomaar ineens.. pijn .. nog meer pijn.. helse pijn en ineens een kind.. welke pijn had ik nou ik wist er niks meer van zo gek.. hihi..

Nou meid ik hou je in de gaten ik vben benieuwd..

veel liefs

xx

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou succes ;)
    kan je niet helpen maar lang zal t niet meer duren :D !

x

6. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je ook niet helpen maar ik vind het ook super spannend voor je! Hou ons op de hoogte hierzo!

7. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    nee ben nog niets verloren. Toch heel sterk voorgevoel dat het deze week wel gaat gebeuren. Waarom weet ik niet maar gewoon sterk voorgevoel.
    We wachten het gewoon rustig af. hahaha
    Idd, wel heel spannend!!

8. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Bloedprop verliezen hoeft men niet perse voor de bevalling te verliezen toch?! Ik ben zelf ook niks verloren en nog steeds afwachten wanneer ze eruit gaat.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Slijmprop verliezen gebeurt vaak ongemerkt, schijnt.

Ik heb van de week wat bloed verloren maar verder ook weer niets van gemerkt....en we wachten weer verder af...tralalalalla :D

Spannend hoor bianca!

10. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Hmm, heb EXACT hetzelfde en vroeg het me ook al af...
    Opvliegers, niet kunnen slapen, wel moe, maar ook een heel blij gevoel:( Daarnaast ook kramp in mijn buik, nog niet erg heftig maar een beetje (heb ik de afgelopen weken wel eens erger gehad). verder erg afgeleid.
    En heel vreemd beneden het gevoel alsof ik klaar ga komen.. :$

11. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Fijn allemaal he! dat afwachten. En dan krijg je ook nog bijna dagelijks de goedbedoelde opmerkingen als: rust nog maar goed uit (ja, gaat lastig als je erg slecht meer slaapt), En? Al druk aan het aftellen (nou, wat denk je zelf. hahahaha), Trek je niets aan van al die verhalen (en dan komt er alsnog een heel verhaal...)
    Ach ja, het is gewoon best spannend. Wat kan je verwachten, wat is het allemaal maar ook: hoe ziet onze kleine eruit, wanneer kan ik hij/zij eindelijk vasthouden!!

En we wachten, en wachten, en wachten gewoon lekker door!!!
    hahaha

12. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    MEid, ik wacht met je mee hoor! IK Heb nu al 1,5 week voorweeen! Vorige week toch maar een x getoucheerd, Huppa, had ik al 2 cm ontsluiting en een zo goed als verweekte baarmoedermond! Toen ben ik gestript, Geen effect, alleen veel krampen! Mannetje zit er nu nog steeds in! ;)
    Ik slaap ook echt héél slecht en nu willen ze dat ik 2 nachtjes in het zkh kom slapen, met slaapmiddel! Misschien ook een idee voor jou? Ik stel het ook uit hoor, thuis is veel fijner, maar uitgeput aan de bevalling beginnen is ook niet echt top! In ieder geval kop op! ONze baby's zijn onderweg!

Liefs, lodi

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden ik zat even alles te lezen.
    Afgelopen zondag ben ik getoucheerd, mijn bbm was helemaal verstreken en soepel/week en 2 cm ontsluiting, nu vandaag 37 weken en over een uurtje wordt ik gestript. Heb zo'n ongie gevoel en heb al 3 x de grote boodschap achtergelaten op de wc.
    Spanning of gaat het toch allemaal vandaag gebeuren, ben benieuwd.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Och ja die goedbedoelde opmerkingen haha "maar je bent toch pas eind april uitgerekend?" JAAAA maar ze mag best ietsje eerder komen hoor ;). Anyway, we wachten gewoon 'rustig' af en duimen dat we allemaal niet te lang hoeven te wachten!

15. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Wow!!! Spannend joh!!! heeeeel veel succes!!!!

16. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo hallo,
    Pffff het is ook allemaal veel te spannend he!!
    Haha
    Hier al een tijd last van slecht slapen en opvliegers, dus bij mij betekende het in ider geval niks...want ze zit nog steeds lekekr in mn buik pffff....Of nou ja lekker, ik ben er HELEMAAL klaar mee!!!!!!
    Hahaha. Maar ja, wat doe je er aan he.
    Kon je er maar iets aan doen, heb toch zo'n zin om mn kleintje eindelijk vast te kunnen houden!!!!!
    Nou meiden, succes allemaal he met de laatste loodjes!!!
    Want pfff...wat zijn die toch zwaar he!

Liefs Loes

Deel Deze Pagina