Baby veel rustiger: voorteken?

Discussion in 'De bevalling' started by Nicky1973, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    De baby is de laatste dagen een stuk rustiger, eigenlijk is hij in de avond echt heel actief in tegenstelling tot de afgelopen maanden. Hoe was dat bij jullie in de laatste weken en was dit ook een voorteken en met hoeveel weken ben je dan bevallen?

2. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

Jul 6, 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hey meid
    Hier ook een rustiger meisje, ik ben ook benieuwd of t wat zegt. De gyn zei tegen mij van ja het is ook normaler dat ze wat rustiger worden, omdat ze wat minder ruimte krijgen, maar mijn vlos zei de laatste controle dat ze aanhouden dat als ze minder dan 10 keer per dag bewegen je ff moet bellen, dat houden ze aan als ongeveer richtlijn. En als je het zelf niet vertrouwd natuurlijk, jij kent je kind het best. Dat zei mijn vlos, ik weet niet of het overal zo is, maar ik vond het wel duidelijk :)
    Maar bij jou ook nog niks dus ;) Hier ook niet, gisteravond d8 ik het even, maar ik viel weer in slaap ;) Dus nog niks :)!

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Hai! Leuk weer van je te horen, een andere gefrustreerde mama! Mijn baby beweegt nog meer dan voldoende en ik geloof niet dat de ruimte de afgelopen dagen veel krapper is geworden, dat geloof ik niet zo. Dinsdagavond had ik een valse start, helaas niets meer, hoeft natuurlijk niet, ik moet officieel nog zes dagen, maar ben er zo klaar voor! Ik dacht vandaag de adressen voor de geboortekaartjes te schrijven, lekker bijgelovig, want dan heb ik alles af, dan weet de baby dat ook en kan hij komen. Erg hè? De vlos van vrijdag wilde niet eens een inwendig onderzoek doen, ze zegt dat het eventueel vanaf week 41 kan, ze gelooft er niet zo in..

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

goeie vraag ik lees mee

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bij mij was mijn meisje juist heel druk op de dag van de bevalling. De dagen er voor was ze heeel rustig, ben toen zelfs nog naar het z'huis geweest voor een echo en ctg!

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Bij jou verandering qua drukte in de buik af?

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    al? bedoelde ik

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Met hoeveel weken was dat Zonnebeertje?

9. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

Jul 6, 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hahah ik herken dat wel hoor, ik loop hier ook te poetsen en te boenen, word helemaal gek van iedere dingetje dat niet op de goeie plaats ligt ;) Maar t hoort er allemaal bij zullen we maar denken, het enige is dat ik zo graag wil schoonmaken, maar bij het minste heb ik toch weer een harde buik... Das irritant, je kan niet lekker doorgaan voor je gevoel. Hier moet nog genoeg gebeuren, maar ik denk ook dat als alles klaar is, dat de baby dan komt. Bijgeloof of niet, ik vind het wel een prettig idee dat het 'nest' dan echt klaar is ;)

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    @rianneke: ik ken het gevoel wat je bedoelt. Gelukkig ben ik klaar in huis, maar wel ongelofelijk gefrustreerd, ben echt aan het wachten. Sinds gisteravond al flink wat huilbuien en heb een heel kort lontje, constant ruzie over welke film het vanavond wordt. Arghh!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee baby is nog steeds erg druk, zo druk dat hij me soms gewoon pijn doet als ie beweegt. Maar ik vroeg me dus af dat als die druk is of het nog lang gaat duren voordat ik ga bevallen. :) dus of het wat betekent .

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Dat weet ik dus niet, bij mijn eerste merkte ik niets. De tweede is ingeleid dus ik zoek hier ook naar een antwoord:cool:

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ze is met 41w1d geboren, en vanaf een dag of 5 er voor heel weinig leven in mijn buik

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    3,038
    1
    0
    Nou, mijn antwoord is duidelijk: vanochtend zijn mijn vliezen gebroken, uiterlijk morgen middag moet de baby worden geboren zegt de vlos, ben benieuwd.

Share This Page