Steken in vagina, het begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lady1983, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1983

Lady1983 Lid

29 jan 2008
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb nu een week steken van onder. Vorige week is het begonnen en het komt steeds vaker. Afgelopen nacht er steeds wakker van geworden. Het is een branderig gevoel wat naar binnen steekt. (ook nog even getest op blaasont. maar negetief)

Heeft iemand dit ook (gehad) en zo ja was dit het begin of heeft het nog lang geduurd voor de bevalling zich aankondigde?

Liefs Lady

2. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    Ik heb daar ook al een paar weken last van(ben nu 40 wk en 4 dg), vk zei dat het door het indalen van de baby komt.. Dus wil denk ik niks zeggen over dat het bijna kan gaan beginnen..

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    hey meiden, waarschijnlijk zijn jullie babietjes aan het indalen of zijn ze al ingedaald! Dit is een overduidelijk geval van indaling. :) Geen prettig gevoel, ik weet het (nu met de 2e weer!). Doet af en toe echt gemeen pijn, maar van korte duur. Helaas, niks aan te doen. Maar of dit het begin van de bevalling is, nee, dat denk ik niet.

Succes meiden!

4. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ik heb het ook (gehad) nu weer rustig. Enne nog geen baby te zien ;)
    Net wat de anderen al schrijven, het zal wel bij het indalen horen! Sterkte hoor!

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    die steken komt gewoon van de indalen van de baby
    ik ken het nog van me zelf

gr patricia

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Komt door het indalen heeft mijn VK gezegd ik heb er namelijk ook last van.

7. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik heb het ook gehad. Bij 33 weken en later met 35 weken weer. Het is het indalen. Ben inmiddels bijna 38 weken en heb er geen last meer van, de kleine is ook al ingedaald. Helaas, het is dus nog niet echt het begin van de bevalling.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb het ook gehad ja, deed echt verdomde zeer! Heb me ook laten testen op blaasontsteking en schimmelinfectie, maar dat was het beiden niet. Volgens de dokter en vk had het idd te maken met de laatste loodjes en het feit dat de beeb nog lager ging liggen (lag al weken ingedaald).. dit alles was op 19 februari... 20 februari 's ochtends ben ik bevallen, bij mij dus absoluut een voorteken!

Deel Deze Pagina