Curettage + herstarten cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zonneke, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneke

Zonneke Lid

9 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 November heb ik een curettage gehad, ik zou dan normaal 10 weken zwanger geweest zijn. Maar vruchtje was gestopt op 6 weken zwangerschap en was maar 3 mm groot.
    Ik heb zo goed of geen bloedverlies gehad na de curettage. De week nadien 1 dag bloedverlies gehad en voor de rest soms een beetje bruinverlies.

3 december op nacontrole geweest, alles was weg! En omdat ik de dag ervoor pijn in mijn onderbuik had na het vrijen, en bij de echo een beetje bruinverlies had, dacht de gynaecoloog dat ik op 1 of 2 december mijn eisprong had gehad... (dus ik denk dat ze mis was...)

We zijn nu 8 weken na de curettage en heb nog steeds mijn maandstonden niet... Is dit normaal?
    Heb al gedurende 3 weken iedere week een zwangerschapstest gedaan maar die was steeds negatief. Sinds 3 dagen heb ik nu ook last van menstruatiekrampen.
    Ik heb al naar mijn gynaecoloog willen bellen maar die is deze week afwezig, ik kan ze pas volgende week terug bereiken...

Ik maak me zorgen. Is dit normaal?!?!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Zonneke.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Na een curettage kan je cyclus tijdelijk ontregeld zijn.

Groetjes Ineke

3. Zonneke

Zonneke Lid

9 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ineke, bedankt voor de informatie!

Ondertussen is er het één en ander gebeurd!

Ben dan naar de HA gegaan, bloed is getrokken en op 7 januari wist ik dat ik zwanger was! Dus een nieuwe zwangerschap na de curettage...
    Maar ondertussen is dit fout gelopen... Heb een vroege miskraam gehad op 4 weken en 5 dagen!

Zou die miskraam te maken hebben met de curettage?

Deel Deze Pagina