Ben ik wel benieuwd naar, over een tijdje mag ik er ook gaan halen hopelijk en ik ben benieuwd wat er bij jullie in zat.
Ik heb hem wat te vroeg gekregen, de blije doos van prenatal. Er zat in o.a. luiers, speentje, tutteldoekje en nog wat handige dingetjes. Volgens mij kun je op internet ook kijken wat er in zit...
Volgens mij zit in alle blijdedozen hetzelfde en ook in de etos dozen... ik had mijn dozen ook te vroeg, maar ze zijn wel erg leuk vooral de blijde doos is erg mooi, bruikbare dingen zoals een pak pampers, speentjes, doekjes en veel boekjes en reclame
Etos doos zaten boekjes in, een potje fruit en een doos zwitsal billendoekjes, met de doekjes uiteraard. En ik geloof 2/3 luiers. Blije doos is al gezegd. Kruidvat doos, hmm die moet ik nog eens een keer ophalen geloof ik.
ik kreeg 4 weken geleden een doos van kruitvat er zat in leesvoer van 2007 die ik allemaal al had gelezen een speentje van difrax terwijl ik die van i love papa wou daarom had ik m aangevraagt een klein flesje badgel voor de kleine en een lege doos voor billendoekjes
kruidvat is nog steeds niet zo veel dus. Oke ik weet het is en blijft gratis maar ja als ze een hoop heisa maken mag er ook wel wat in zitten.
In de Kruidvatdoos zit echt schandalig weinig, ik zeg schandalig omdat je toch je gegevens verstrekt in ruil voor een leuke doos.. - 1 tijdschrift - 1 lege doos om poedermelk in te bewaren - 1 miniflesje babyolie van Natusan - 1 proefverpakking met doekjes die er voor zorgen dat kleuren in de was niet doorlopen. - 1 proefverpakking zwitsal buikbalsem. De dozen van Etos en Prenatal waren wel erg de moeite waard!
de doos van de Etos vond ik niet echt de moeite waard. een aantal tijdschriften uit augustus 2007, 2 potjes fruithapje, een pakje billendoekjes van Zwitsal en een mini flesje wasgel oh ja ook nog 2 luiers verder veel reclame waar je niks aan hebt ik kijk wel uit naar de Blije doos van Prenatal
ik heb net mijn doos van etos opgehaald en vond er werkelijk geen flikker aan zaten alleen boekjes en folders in en twee luiers dat was alles is de moeite niet waard heb nog geen bericht gehad van de prenatal maar die heeft altijd erg leuke dozen
mijn etos doos was wel de moeite waard luiers, doekjes en doosje potjes voeding, leuke tijdschriften van dit jaar lepeltje, speentje en die van kruidvat was eerst ook al niets, hij zou nu een vernieuwde inhoud hebben.... de prenatal doos is altijd leuk geweest en het enige jammer van de etos is, dat je na je zwangerschap zo`n felicitasDOOS op bezoek krijgt, maar dat mens komt er bij mij niet meer in
ik ben dus de eerste keer door iemand opgegeven voor zo'etos doos (weet nog steeds niet wie) en uiteindelijk 2 maanden na de miskraam kreeg ik een vent aan de telefoon van de RVS die feliciteerde me met de baby die wilde me dus een verzekering aan smeren. Ben toen heeeeeeeel boos geworden. Ook na melding heb ik zeker nog een half jaar folders gekregen. Zit je niet op te wachten kan ik zeggen. Voor mij dus geen dozen deze keer
ik heb die van etos en vond hem wel leuk zaten boekjes in van 2008 en kortingsbonnen voor in winkels (wel handig) zwitsel doekjes en doosje van zwitsel, wat luiers voor newborn, fopspeen van difrax erg leuke ! fruithapjes en flesjes met lotion voor baby. De blije doos moet ik nog krijgen en van kruidvat kan ik niet krijgen echt raar
Een hele hoop folders en reclame en wat proefmonsters. O ja, en een een of ander aftands bewaarblik voor friso babyvoeding... Een boel rotzooi in een doosje dus...
Ik heb tot nu toe alleen de Etos doos, maar welke fruithapjes? Die hebben ze er bij mij dan waarschijnlijk uitgehaald Medewerkster die zelfs zwanger is
ow raar ik heb er echt van merk bonbébe (van de jumbo) fruithapjes voor vanaf 4 maanden welk smaak weet ik ff niet geen zin om alles uit te pakken dacht dat het van sinasappel en nog iets was. ow ja en er zat nog een lepel van difrax bij bij mij zat er echt heel veel in als ik zo lees wat de andere hebben wel raar
die heb ik ook niet gehad die fruithapjes net zo min als de billendoekjes van zwitsal had alleen boekjes van een jaar oud en twee pampers
ow echt raar dan heb ik echt superveel gekregen stond er zelf al versteld van dat het zoveel was ook toen mijn zusje vorig jaar die doos had zat er niet veel in en daarentegen als ik zie wat ik dan erin had zitten allerlei boekjes 2008 kortingsbonnen fruithapjes van bonbébe voor vanaf 4 maanden new born luiers difrax fopspeen difrax lepel zwitsel doekjes zwitsel doosje flesje babylotion ik schaam me best als ik zie dat ik wel veel gekregen heb tegenover wat jullie gekregen hebben