Hoi... K heb al 2 dagen zeurende buikkrampjes... Niet ondraagbaar maar wel vervelend. Dat heb k eigenlijk nooit behalve als ik ongesteld moet worden maar dat duurt eigenlijk nog ruim anderhalve week
Nog ruim anderhalve week tot je NOD? Vermoed dan dat het met je eisprong te maken heeft. De tijd tussen eisprong en ongesteldheid (luteale fase) is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. Dikke kans dat het met je eisprong te maken heeft. Sex is het advies dus.
Oké dan wacht ik maar gewoon af. T advies word opgevolgd haha... We zien t vanzelf wel.... K heb alleen nooit zo'n gevoel en mn eisprong voel ik eigenlijk ook nooit. Maar ja. Spannend spannend
Kan idd van je eisprong zijn, maar ik had het ook op mijn nod.. er kwam alleen niets en ben nu 3 maanden zwanger, heb nog vaak zeurderige buikpijn zoals tijdens mijn menstruatie erg stressvol maar betekend dat er iets groeit volgens de verloskundige. ik wil je niet blij maken met niets.. het kan idd van alles zijn, ik zou het nog even afwachten
Zou het kunnen dat ik een ontwikkeling voel na mn eisprong? K heb namelijk echt van die krampen en rommelig gevoel dat ik nooit heb zo. Sorry als dit een gekke vraag is
Denk dat het te maken heeft met je eisprong. Ik voel 'm de ene cyclus ook meer dan bij de andere cyclus. Geduldig afwachten is helaas het enige dat je kunt doen. Succes!