7wk en laat flesjes staan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lumiere, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Onze zoonis 7wk oud en hij laat regelmatig halve flessen staan. Vooral 's nachts wordt hij hongerig wakker, begint te drinken maar valt dan weer heel snel in slaap. Ook als er 5 uur tussen de flessen zit. Ik stimuleer hem dan zo'n beetje bij elke slok door over zijn wangetje te aaien, handpalmen, voetjes, maar hij slaapt dan gewoon door. Soms blijft hij wel wakker maar drinkt niet meer. Met dit warme weer maak ik me wat zorgen erover, zeker omdat de hitte nog wel even aanhoudt. Heeft iemand nog een tip wat te doen?

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn zoontje is ook 7 weken en laat ook geregeld halve flessen staan snachts. Ik biedt hem 100 aan en hij drinkt meestal rond de 50/60 cc.

Schijnbaar heeft hij geen honger meer.. En daarbij; de bedoeling is dat ze op den duur helemaal geen nachtvoedingen meer nodig hebben en gewoon doorslapen, dus dit kan ook een teken zijn dat dit juist de goede kant op gaat :) Zo zie ik het. Niets om je zorgen over te maken maar juist positief bekijken!

ps ik weet niet wat je hem geeft, flesvoeding of borstvoeding in een flesje, maar ik kolf fulltime en geef hem met deze hitte borstvoeding uit de fles wat uit de koelkast komt. Dit is lekker koel en dit drinkt hij heerlijk op. Erg fijn met het warme weer.

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hij krijgt flesvoeding. In principe 6x per dag 140ml. Zo had ik het nog niet bekeken, dat het een teken kan zijn dat het juist de goede kant op gaat. We hebben nu nog 2 nachtvoedingen per nacht. Ik hoop dat er een af is als ik weer moet gaan werken.

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt als ons ritme, alleen krijg ik bij Siem geen 140cc per voeding naar binnen hoor! Meestal max 120cc.

Deel Deze Pagina