We hoopte inmiddels al papa en mama te mogen zijn, maar de kleine heeft het schijnbaar nog erg naar de zin in m'n buikje dus we proberen "geduldig" af te wachten. Nu ben ik benieuwd naar belevenissen, gevoel, ervaringen etc vlak voorafgaand aan de bevalling waaruit je achteraf op kon maken dat het ging beginnen. Bijv minder trek in eten, kwaaltjes, humeur etc etc. Heb nu zelf sinds een paar dagen last van m'n onderrug , heb ECHT olifanten-voeten waar nog amper op te staan in, ben humeuriger, pijnscheuten (af en aan) in m'n bil (deze had ik ook de eerste mnd-en vd zw.schap en had te maken met bep hormoon-aanmaak heb ik me laten vertellen). Verder slaap ik erg slecht en heb veel oefen-weeen. Ben ook weer helemaal op het zoete eten gericht: Steeds denkende aan : Chocolade, pannekoeken etc...hihi Liefs Mirre
Ik zal je vertellen... Echt HELEMAAL niets! Heb af en toe wel voorweeen gehad, maar de dag dat het ging beginnen, echt helemaal niets gevoeld. Was die week nog bij de verloskundige geweest en het voelde allemaal nog goed. De kleine had nog vruchtwater genoeg, dus zij had een voorspelling gemaakt, dat het nog wel eventjes ging duren. (meer dan voorspellen kunnen ze natuurlijk niet)
Wat Wendy zegt Zat om vier uur nog op een terrasje te klagen dat ik nog max 100 meter kon lopen en ook van die megapoten had en die baby vast altijd bleef zitten en twee uur later kreeg ik weeen.
he mirre, ik heb ook last van onderrug, elke keer als ik me in bed om wil draaien dan kraakt er vanalles en ook als ik gezeten heb en wil opstaan of als ik gestaan heb en ik wil zitten, olifanten voeten kan ik ook over mee praten daar heb ik ook ontzetten veel last van kan dan mijn slippers nog niet eens aan loop thuis gewoon op blote voeten. en oefen weeen, heb veel last van harde buiken zijn dat dan ook al oefenweeen, doen niet echt pijn of zo wel af en toe een scheut in mijn schaambeen maar dat is het dan ook wel. groetjes Daantje
ik zat 1 dag overtijd nog te klagen dat ik het gevoel ad dat het nog heel lang ging duren....... die nacht begon het zomaar ineens Je weet het gewoon echt niet. Succes ermee! Groetjes bubbles
hier duurt het ook nog ff. Loop al 3 weken met voorweeën rond en sinds vorige week maandag iedere dag harde buiken die toch steeds pijnlijker worden. Ook mijn bloeddruk is ineens laatste 2 weken omhoog gegaan (en dat terwijl ik zelf erg lage bloeddruk heb) en 3 weken geleden slijmprop verloren verder niets dan hier alleen maar afwachtten Waarom moet het nu nog zolang duren
Hihi, herkenbaar allemaal, vooral die olifantenvoeten haha. Ben ook de hele dag opzoek naar 'tekenen' voor het starten van de bevalling, maarja die zijn er niet... Nou.. succes allemaal maar.
Ik ook helemaal niks,de kleine was nog niet eens ingedaald. Had me al helemaal voorbereid dat ik 2 weken zou overlopen..
Ik had 10 dagen terug bijna een volle dag weeen, nu niks meer. Ik hoorde afgelopen donderdag dat ik 2 cm onsluiting heb en ben gestript. Ik heb zeer veel harde buiken. Ik verloor afgelopen vrijdag mijn slijmprop. In tegenstelling tot vorige week voel ik me hartstikke fit (ga gerust een eind fietsen). Je hebt er dus helemaal niets aan, aan mijn verhaal, want de beeb zit gewoon nog in mijn buik. Als ik bevallen ben zal ik je laten weten wat en of ik voortekenen had.
Hier een week lang slecht geslapen en dan ook oefen weeen 's nachts. Toen na een week bloed verlies 's ochtends om 5 uur. Om 16 uur begonnen de weeen en om 2.30 was fabian er.
ik moest en zou opeens perse op DIE dag dingen regelen die helemaal niet uitkwamen. we liepen nog enigzins achter met bijv. een nieuw kruikje kopen (had er al 2 maar die bleken te lekken), een pak voeding, enzo... we waren net vlak ervoor verhuisd en er was vanalles blijven liggen. ik had er totaal geen haast mee, tot die ene dag. toen m'n man hoorde hoe resoluut ik zei dat we dat NU moesten regelen (en zo ben ik anders nooit), bracht hij er maar niks meer tegenin. de nacht die volgde braken m'n vliezen en 27 uur later hadden we ons kindje Vandaag heb ik opeens vreselijke schoonmaakwoede, ik doe dingen die ik eigenlijk helemaal niet meer doen mag zware dingen verslepen, de badkamer volledig uitsoppen en ontkalken, op m'n knieen de wc's zeer grondig soppen, de complete keuken leeghalen, alles soppen en perfect geordend weer inpakken... de kattenbak helemaal uitgeschrobt... eigenlijk ben ik nooit zo opruimerig (laat staan dat ik zoveel rotklusjes achter elkaar doe), en ik heb al maanden dusdanig last van voorweeen dat ik me van de vk koest moet houden. is vandaag dus niet gelukt. wie weet vanacht......? haha
ja, lijkt erop dat ik de (rest van de?) slijmprop in delen aan het verliezen ben, enorm veel hele hevige voorweeen, amper geslapen..... heb ook voor het slapengaan even met ons beebje afgesproken dattie vanacht nog wel even mocht blijven zitten, heb zo belachelijk veel gedaan in huis dat ik amper nog lopen kan (niet handig... als ik zo moet gaan bevallen dan euuhh weet ik niet hoe dat moet!) ik neem mijn woorden terug van een topic weeeeken geleden, het is toch wel belangrijkd at je je hele huis ruim van te voren op orde hebt en schoon, om te voorkomen dat je op het eind zulke domme dingen gaat doen (of zouden wij zwangere mama's dan alsnog wel weer iets geks kunnen verzinnen )