toen mijn zoontje klein was heb ik ooit 2 van dit soort knuffels gekocht voor hem, een van Nijntje en een van Woezel (van Woezel en Pip) nu zijn ze best door vieze handjes en dergelijke erg vies geworden, nu zit er een mechanisme er in en ik heb even gekeken en die zit vast met draadjes naar hun handjes dus die kan er niet uit halen, hoe kan ik ze dan wel schoonmaken, heeft iemand hier ervaring mee ?? het gaat om dit soort knuffels !! ik zou het zonde vinden om er nieuwe voor in de plaatst te kopen, maar als het niet anders kan, tja dan wel ik wil ze namelijk aan ons tweede geven zoonlief wilt dat ook graag want hij kwam van de week met het idee om een mooi doosje te maken met al zijn baby speelgoed voor de kleine want hij veel te groot voor dat zegt ie
Deze mag je alleen schoonmaken met een vochtige doek... Zo staat het tenminste in de beschrijving, heb ook zo'n Nijntje. Ik heb laatst wel met een schuursponsje het ergste eraf kunnen krijgen, dan kun je net iets meer vuil mee weg krijgen. Maar ik weet niet hoe dit gaat met vuil dat er al lang in zit en er ook echt ingetrokken is... Het enige wat je kunt doen, is uitproberen!