Goedemorgen dames, Ik lig sinds gisteren in het ziekenhuis ivm een te hoge bloeddruk.. Ben vandaag officieel uitgerekend. Ze hebben na allerlei testjes besloten om me in te leiden. Gisteren zijn ze bij mij begonnen met primen, maar het schiet helaas nog niet op.. Heb wel om de paar uur steeds meer kramp, maar mijn vliezen kunnen helaas nog niet gebroken worden.. Om 6:30 gaan ze me weer controleren, dus ik ben benieuwd. Hopelijk duurt het geen 2 dagen meer voordat ik ons zoontje kan ontmoeten. Zijn er nog meer dames die hun ervaringen mbt inleiding zouden willen delen?
Dankjewel, zit vol adrenaline haha. Momenteel erg last van kramp in mijn onderbuik, krijg om de 4 uur capsules. Zit nu op 1 cm ontsluiting, bij 2 cm breken ze mijn vliezen en wordt ik aan het infuus gelegd. Ben benieuwd hoe het er vanavond voor staat, maar de verloskundige denkt dat ik morgenochtend ga bevallen.
Succes! Hoop dat je in de loop van deze dag wat resultaat hebt gekregen Ik heb alleen ervaring met inleiding middels ballonkatheter. Savonds ingebracht, smorgens 2 cm en hebben ze vliezen gebroken. Omdat ik zelf geen weeen kreeg na een uur weeopwekkers via infuus en toen ging t hard.... weeenstorm en na ruim 2,5 uur mocht ik persen en was ze er na 3 uurtjes.