Stuitje.... nog keren???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marooz, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hier lag het van week 30 tot 34 weken in stuit.
    Vorige week een echo gehad en toen lag het met het koppie naar beneden ( wel als sterrekijkertje).
    Maar afgelopen nacht weer veel steken en een behoorlijk beweeglijke baby gehad en tot mijn verbazing voel ik regelmatig schopjes beneden en had het vandaag 2x de hik waarbij ik het boven in mijn buik voelde :(.

Ook lag het toen het in stuit lag klem met het hoofdje tegen mijn linker rib, en het voelt nu precies hetzelfde weer alleen hoop ik stiekem dat het de billen zijn ;)

Ik zal het dinsdag wel horen.

Overigens ben ik niet voor de draaipogingen dan maar een KS.
    Stuitbevalling mag niet omdat bij mijn vorige bevalling ons zoontje het erg moelijk heeft gehad en eigenlijk niet helemaal paste waardoor ze behoorlijk hebben geknipt ( merk er nu niets meer van hoor ;)) en hem aan de schoudertjes eruit hebben gehaald.

Maar een vriendin van mij ging met 38 weken voor een draaipoging ivm met stuit enwonder boven wonder kwam ze aan en lag het omgedraaid ;) Dus het kan nog.

Ook zijn wij in verwachting van een kleine baby wordt nu geschat op zo'n 2100 gram...
    Dus ws heeft ze nog alle ruimte om iedere keer te koppeltje duikelen..

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier echt alleen een baby die van ligging veranderd door van links naar rechts te draaien, beentjes omhoog billen omlaag en hoofd omhoog.
    we hebben het nog niet anders gezien of gevoeld.
    We maken er al grapjes over ik vond als kind koppeltje duikelen vreselijk, dit kindje ook??

Deel Deze Pagina