stuitje nog pijnlijk (14 maanden na bevalling..!)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zonnestraal, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik zit met een heel ongemakkelijk probleem. Mijn stuitje is nog steeds gevoelig.

Als ik zit en ga na een tijdje staan, dan kom ik gewoon niet omhoog!.. :cry: Het doet dan echt pijn. Ik vind het zo raar! Zo heb ik nergens last van, dus ook niet als ik zit. Pas als ik ga staan, dan lukt het niet van de pijn.

Herkennen jullie het? en wat hebben jullie eraan gedaan?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zelf herken ik het gelukkig niet....
    Maar mijn zus heeft er ontzettend veel last van gehad en eigenlijk nog steeds.
    Haar stuit is w.s. gebroken geweest door de bevalling. In de zwangerschap had ze ook al last van haar stuit.
    Achteraf schijnt dat fysio had kunnen helpen....maarja, daar heb je niks meer aan.

Ik hoop dat het gauw beter gaat, dat mag nu ook wel zeg!

Heel veel succes.

3. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    zonnestraal,

ik denk dat een osteopaat je misschien wel kan helpen!
    Ik zou het zeker proberen.

Groetjes
    Amma

4. Daantje6475

Daantje6475 Nieuw lid

27 mei 2008
    2
    0
    0
    Toerisme
    Amstelveen
    Ik ken heel veel vrouwen die hier last van hebben (ikzelf inclusief!). Bij mij is het de ene keer wat erger dan de andere keer en dat duurt nu al een paar jaar...

Ik weet alleen helaas niet wat je eraan kunt doen... Misschien toch even langs de huisarts?!

5. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb ook al jaren last van mijn stuitje, en enkele weken na de bevalling weer heel erg (kon zelfs een week helemaal niet zitten). In mijn geval is de oorzaak een cyste, die af en toe ontstoken raakt en opspeelt (vnl als mijn weerstand slecht is). Als ik er echt vanaf wil, moet ik onder het mes. Maar daar zie ik erg tegenop. Dus tot nu toe probeer ik dus maar te leven met het ongemak. Gelukkig gaat het ook hele perioden goed.

Deel Deze Pagina