pff ik heb sinds een paar dagen zo'n last van mijn rug. ik heb altijd al een slechte rug gehad.. en had altijd al last van mijn si gewricht aan de rechterkant boven mijn bil. maar nu heb ik het aan 2 kanten en ik heb echt heel erg pijn. net boven mijn bil aan zowel linker als rechter kant. als ik wil bukken meot ik dat heel langzaam doen want ik krijg van die pijnscheuten. wie heeft er tips...
Ik ken het maar al te goed, bij de zw. schap van mn dochter veel last van gehad en nu dus weer, deze keer een stuk vroeger dan bij mn dochter . Tips heb ik helaas niet, ik ben ook wel benieuwd naar tips
Echte tips heb ik helaas ook niet, maar wat ik zelf doe als ik er echt last van heb is zo'n warme pittenzak tegen de zere plekken aanleggen en dan gewoon heerlijk ontspannen languit gaan liggen. Vaak ontspannen de spieren dan wel een beetje!
ik heb ook een tips helaas,maarik weet n beetje wat je voelt heb nu ook n hele zere onderrug,net zo boven je stuitje zeg maar,ohh echt niet normaal met bukken of bijv,je schoenen aan doen of zo..hoop dat t snel weg is! iedergeval succes... groetjes krulliewullie