De laatste tijd heb ik wel wat meer last met lopen of als ik veel gedaan heb dat ik wat meer pijn voel en moelijker loop. Nu de laatste week eigenlijk wat rustiger aan gedaan, vanmorgen wordt ik wakker (de dagen er voor ook al alleen iets minder) heb ik echt enorme soort spierpijn gevoel vanaf de binnenkant van de bovenbenen naar boven toe, wat eigenlijk niet weg trekt. Nu slaap ik op de zij en draai heel de nacht door omdat ik s nachts wel een beetje pijn voel, komt dit door het gewicht of bekken zijn er dames die hier ook last van hebben, misschien enkele tips? Kussen tussen mijn benen heb ik af en toe, krijg het alleen erg warm.
Het kunnen beenweeen zijn, dus oefenweeen.. Als je het ckr wil weten bel je je vk even die zullen het denk ik bevestigen
blijft dit gevoel dan heel de dag? het trekt namelijk geen enkel moment weg en is heel de dag aanwezig wordt niet sterker of zwakker zoals bij een wee. Dacht eerst dat het kwam omdat ik op mn zij sliep en dat mijn benen als het waren tegen elkaar geplet aan hebben gelegen heel de nacht, voelt ook veel als spierpijn. bestaan die been oefenweeen? zal eens kijken hoe ik morgenochtend wakker wordt en misschien dan even bellen.
Dat spierpijn gevoel herken ik. Is bandenpijn heeft de vk mij verteld. Loopt vanaf ongeveer je liezen tot aan je vagina. Als ik op een dag veel gedaan heb voel ik het ook goed en heb dan ook moeite met lopen. Kan bij mij dan ook een hele dag (soms dagen) aanhouden. Maar als je je onzeker voelt, gewoon met k bespreken hoor!
Hier ook hetzelfde probleem... Bij mij loopt het ook vanaf ongeveer mijn liezen tot aan mijn vagina. Ik heb het nu sinds een week, en de pijn is soms zo heftig dat ik idd niet kan lopen. beetje bij beetje probeer ik dan te lopen, en dan wordt de pijn iets minder. Maar de pijn blijft ( net spierpijn idd) Ik weet ook niet waar dit aan ligt en toevallig lees ik hier dat ik niet de enige ben. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij de fysio, ook voor lage rugpijn en bekken. En heb morgenmiddag afspraak bij mijn vk, en zal gelijk vragen wat deze pijn betekent en of er iets aan gedaan kan worden.. Dus als ik meer weet zal ik dit melden
ik heb ook last van spierpijn..maar dan onder mijn kuiten..en dan heb ik geeneens gelopen ofzo..ben gewoon thuis...denk zelf niet dat het bij jou beenweeen zijn (aangezien deze worden beschreven als niet meer te houden) maar gewoon spierpijn omdat het allemaal wat zwaarder wordt ook bij liggen in bed... heb het zelf na een nacht slapen door het moeilijk in bed draaien/liggen enzo.. vandaag werd ik wakker met spierpijn in mijn rug...terwijl ik geen moer gedaan heb gisteren.. als je het niet vertrouwd natuurlijk je vk bellen...maar denk echt dat het te maken heeft dat het allemaal wat zwaarder wordt...
hoi dames, ben in ieder geval niet de enigste, beenweeen dacht ik ook vn niet, het is nu weer n stuk minder dan gister. hier is het vanaf de knie naar boven toe tot aan de vagina, binnenkant been. zorgen maak ik me niet hoor, de kleine beweegst vol op, ik kan nog lopen dus dit vind ik niet echt ernstig, was alleen benieuwd of meerdere dames rond deze termijn hier last van hebben, vooral omdat ik bij de eerste nergens last van had....