1 dag ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengel, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi hoi
    ik ben eens aan het nadenken...ik ben in januari gestopt met de pil 27 jan. had ik een bloedinkje van 1 dag, en twee dagen 'troep'. mag ik dat tellen als ongesteld zijn>? want dat heb ik nu niet gedaan, en ben heel wat dagen overtijd, maar als ik dat wel mag tellen, moet ik het ongeveer nu weer worden.. Ik hoop dat je een antwoord weet, want dit is niet leuk pffoe..
    gr Bengel
     
  2. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik ws niet volledig: begin januari gestopt met pil, 8 januari 1e ongesteldheid. 27 januari 1 dag bloed, en 2 dagen rood/bruin/roze 'iets' kan ik dat ook tellen als een ongesteldheid?
     
  3. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Bengel,

    heb je al een test gedaan?
    Ik denk dat je het wel als ongesteldheid mag tellen, je hebt toch drie dagen lang iets verloren. Het is teveel voor een innestelingsbloeding.
    Als je niet zwanger bent en je voelt je ook niet goed met deze cyclus, ga dan even naar de huisarts. Je mag het ook gerust nog even aankijken, we zien heel vaak dat je na de pil heel onregelmatig ongesteld bent.

    Succes!

    Mirjam
     
  4. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik heb al 3 testen gedaan, allemaal negatief. was net met me buuf erover aan het praten en zij vroeg of ik helemaal niks verloren was afgelopen tijd. tja deze ene dag + beetjes dus...ik ben al naar HA geweest, als ik over twee weken nog niet ongi ben moet ik terug, dan bloed prikken en evt pillen voor ongesteld wordne, maar ik had haar niet van deze ene dag verteld, omdat ik er niet over nagedacht had..vandaar..ik wacht wel weer af.
    Bedankt voor je snelle reactie trouwens
    Bengel
     
  5. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bengel,

    ben benieuwd of de ongesteldheid door gaat zetten nu, ik hoop het maar voor je, dan kom je tenminste weer in een "normale" cyclus terecht.
    Het is vervelend he, als je lijf zo raar doet, je weet gewoon niet waar je aan toe bent.

    Sterkte ermee.

    Mirjam
     
  6. bengel

    bengel Niet meer actief

    ja zeker vervelend mirjam...
    ben niet te genieten, en voel me lichamelijk een wrak...k hoop maar dat ie doorzet nu...heb wel 'borrelend' gevoel in buik...wat ik normaal ook heb..we zien wel
    Bedankt!
    Bengel
     

Deel Deze Pagina