Stuitje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly88, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    hallo ik kon er niets over vinden daarom open ik het maar.
    Ik heb zo last van mijn stuitje, kent iemand dit symptoom als 1 van de eerste zwangerschapssymtomen?

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Butterfly,

Ben niet zwanger, maar had er ook erge last van een aantal weken geleden. Ik heb zelf niet zo'n fantastische zithouding, hang vaak wat achterover in mijn bekken en rust dan eigenlijk achterop stuitje en laatste wervels. Ik kreeg er voor het eerst last van toen ik een hele zondag op een houten tennisbankje had gehangen....
    Tips die mij hielpen:
    - minder zitten
    - als het mogelijk is op je zij liggen op de bank
    - als je wel gaat zitten: kaarsrecht op je zitbotjes
    - op houten bankjes en harde tuinstoelen een kussentje leggen.

Dit heeft mij wel geholpen, af en toe neigt het er weer in te schieten. Ik las wel eerder over vrouwen die hier ook last van hebben tijdens hun zwangerschap. Maar daar weet ik dan (helaas) niet zoveel vanaf. Sterkte, want het is een rotgevoel!

liefs
    noppie

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoezo denk je dat dat bij een zwangerschapssympthonen zou horen?

4. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    nou dat vermoed ik omdat ik een aantal jaar terug mijn stuitje heb gebroken en toen vertelde de ha dat dit nog wel weer eens kon opspelen als ik zwanger was. Maar ik geloofde hem niet echt dus vandaar dat ik nu vraag of er meerderen zijn met deze klacht

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaa maar bedoelde hij niet als je verder was in een zwangerschap.omdat er dan gewicht op komt,

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb wel heel erg last van mijn stuitje, maar of dat bij de zwangerschap hoort weet ik niet! :rolleyes: mijn nicht die zwanger is had het ook in het begin dus je zal wel denken dat het erbij kan horen!!

7. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    nee het hoeft niet perse als je verder bent in de zwangerschap het schijnt al naar een week of 4 voelbaar te zijn, en helemaal als het stuitje al eens gebroken is geweest

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik heb ernstug bekkeninstabiliteit gehad tijdens mijn 2e zwangerschap,
    ik heb sinds de vermoedelijke innestelingsdag last van mijn stuitje, heiligbeen en rug, dat had ik voor het laatst 8 jaar geleden.......3 x raden, juist toen ik zwanger was en het jaar daarna.

krege in mijn 2 zwangerschap ook al snel klachten (12 weken) en heb nu sterk het vermoeden dat ik zwanger ben, ook vanwege alle testen die i doe die licht positief worden, maar pas NA afleestijd (echt allemaal, lijkt me beetje raar als ze allemaal van verschillende merken een indrooglijntje laten zien, maar goed...) zit 2 dagen voor NOD, dus er kan nog van alles gebeuren......

maar ik denk/weet bijna zeker dat het ene heel vroeg teken kan zijn.

9. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb mijn stuitje ook een aantal jaar geleden gebroken. nu kan ik over twee dagen een test doen en ik heb ook sinds een paar dagen heel erg pijn aan mijn stuitje :( maar kon er niks over vinden. nu dus wel!
    handig zeg!

10. Butterfly88

6 jun 2008
    14
    0
    0
    bedankt majkuh voor de info! Begon me onderhand al af te vragen of ik het niet verkeerd had ;)
    Ben erg benieuwd of het bij mij dus ook daadwerkelijk een zwangerschapsteken is!
    Lana1988 ben benieuwd of je zwanger bent! succes in ieder geval

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    butterfly88. bedankt! ik ben ook erg benieuwd! iedereen succes!

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik ben ongesteld geworden na 4 vage testen, en als sneeuw voor de zon is mijn pijn weg.....iki vermoed nog steeds dat het samenhangt, al hoop ik van niet, dat zou inhouden dat als ik straks zwanger word en het uitdraag het nog veel erger word dan bij de tweede zwangerschap!

heel veel sterkte ermee!

Deel Deze Pagina