hallo allemaal... ik heb sinds een paar weken vage klachten....misschien ongegrond maar toch zoek ik een soort van bevestiging... ik ben 1 keer de pil vergeten te slikken in de 2e week van de pil...heb zonder condoom gevreeen, nu rommelt mijn maag als een gek, ook steken in mijn onderbuik en mijn buik voelt erg zwaar, ben een stuk vermoeider dan normaal maar kan misschien ook aan mijn schildklier liggen heb namelijk een trage schildklier, en brengt zo nu en dan ook een vermoeid en wisselende stemming met zich mee... vandaag haalt een vriendin een zwangerschapstest voor me...en nu maar duimen dat ik niet zwanger ben...heb namelijk geen vaste relatie met de man waar ik mee heb gevreeen, maar mocht ik wel zwanger zijn...dan is het welkom....i cross my fingers!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Spannend, laat je weten wat de uitkomst van de test is? Liefs wolly
Welkom Je kan beter morgenochtend testen, dan is je urine wat geconcentreerder De laatste onderzoeken wijzen uit dat je van 1x de pil vergeten niet zwanger zou kunnen raken, dus de kans is klein. Laat maar weten wat je test gedaan heeft
nou de uitslag is bekend...voor nu even dan...negatief pff gelukkig, maar nog steeds niet ongesteld...hoe lang raden jullie me aan om tot de volgende test over te gaan? kus es