hoi allemaal wie heeft dat ook spelden prikjes onderin de buik. ik vermoet dat ik zwanger ben 1 dag overtijd syntomen enz. test nog negatief maar wacht af. ik heb nu ook speldenprikjes onderin mijn buik de een keer links en de andere keer rechts. gr .jojo
ja die speldenprikjes en die krampen heb ikook gehad Maar nog steeds nega getest Hoop op een dikke vette posi test
dus ik lees het kan nog twee kanten op..... whaaa t lag niet echt in de planning nog voor ons, ik had een beetje ruzie met de pil, dus dacht ik stop 1 a 2 maanden tot alles een beetje op oorde is, alleen jah ik heb een vriendjelief wat niet van condooms houdt ha ha nou heb ik al drie dagen idd speldenprikken en krampen terwijl ik dat anders niet heb en ook nooit heb gehad voordat ik aan de pil ging (okee ik ben net 2 jaar aan de pil.) nooit geen last gehad en geen vriendjes dus waarom dan aan de pil he.... dus we zitten nu op 28 dagen.... geloof ik (weet niet eens meer wanneer nou precies de vorige ongesteldheid was alleen de week.... nee ik ben niet blond...... spannend
Ik heb ook pas met 2 weken overtijd getest, en toen was ie mega-positief. Dacht eigenlijk ongi te worden, want had ook steeds een beetje bloedverlies, maar verder kwam er maar niks Dat was zowiezo al heel vreemd.
hopelijk komen morgende testen binnen die is besteld heb en zie overal dat het nog 2 kanten op kan Toen ik ongie moest worden had ik wat bruinverlies en 2 dagen heel klein beetje bloedverlies...echt maar een paar druppels
jojo! ja dan kan het idd nog 2 kanten op. maar goed ik zit dus in het zelfde schuitje dus ben heeeel erg benieuwd naar je testen. Ik heb vandaag getest maar deze was negatief. ben ook nog niet zo lang overtijd of misschien niet omdat ik vrij onregelmatig ben. maar laat ff weten! liefs
hoi ik ben altijd regelmatig het gekke is 17 mei heb ik mijn ei gehad en 22 mei een bloeding duurde maar een dag en was helder rood roze achtig niet veel maar ook nietweinig was anders dan me normale ongi sind die tijd heb ik las van mijn buik en ben vaag misselijk. soms trek het weg en komt het in de avond weer op. nu al weer 3 dagen overtijd en nog steeds niks nou dit heb ik nooit gehad ja bij mijn eerste kind. mijn borsten zijn ook heel licht gevoelig niet veel. ik wacht nog af een weekje ofzo met testen. en anders maar naar de ha. zodra ik meer weet laat ik het weten. maar eerlijk gezegd durf ik niet meer te testen bang voor terleurstelling. gr.jojo
Ik had ook allemaal van die vage dingen, misselijk, steken in mijn buik etc...maar ik heb bij 2 dagen over tijd getest en een dag er na, maar alles was positief zou het gewoon proberen
hmm mag zeker ook niet smokkelen, me vriend wil er dolgraagbij zijn met testen, maar dan moet ik nog wachten tot zaterdag.... ondertussen houden we met vlage steken in de buik en nog een vraagje, kan je er ook minder stevige borsten en zachter (huid) van krijgen of komt dat gewoon door het warme weer?
hoi nou voor zo ver ik weet is het wel een syntoom zachtere borsten en tepels ik weet het ook niet meer je hoort zo veel ik denk dat het gewoon verschillend is bij ieder vrouw de eene heeft gelijk vollere en somige zachtere en sommige merken helemaal niks. maar is wel een teken. gr jojo
ik heb ook steeds steken onderin mn buik, bij mn liezen ongeveer. soms voel ik t ook niet.. maar heb t wel elke dag en houd ook al zo'n anderhalve week aan. heb ook meer slijm als anders naar mijn idee. maargoed zo heb ik elke maand wel wat, maar uiteindelijk toch gewoon ongi. maar dit heb ik nog nooit gehad. en ben nu ook een week overtijd volgens mij (weet niet precies wanneer ik mn ei heb gehad)
heb ik vorige week woensdag gedaan maar die was negatief. heb gister wel weer 2 testen online besteld dus die krijg ik morgen binnen denk ik. dan zien we wel. aan de ene kant denk ik jaaa t mag nu wel een x raak zijn! (heb alle dagen hoofdpijn en ben moe maar dat zal wel aan t weer liggen) maar aan de andere kant denk ik, maak jezelf niet zo gek!
Je eigen gek maken met de gedachte dat je zwanger zou kunnen zijn helpt idd niet, als je je er teveel over ophemelt, word je meestal 'teleurgesteld' . Tenminste, dat had ik vaak. Steeds een test doen met de gedachte, hoop zo dat het eindelijk raak is, en was toen steeds weer, elke maand negatief
jah dat heb ik idd ook vaak gehad.. ik ben er niet zoveel mee bezig, alleen nu een week overtijd enz. ga je toch ergens een beetje hopen. ik weet dat dat geen zin heeft. ben er ook vrij nuchter onder moet ik zeggen. na een jaar weet ik wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben. we zullen het wel zien, als ik weer ongi word, gaan we weer vrolijk verder!
Was toen ook een jaar van de prikpil af, en het heeft nog een jaar geduurd voor ik zwanger werd. En je lichaam kan je idd heel erg goed voor de gek houden, ben ik met je eens Maar met een week overtijd, zou ik ook weer gaan hopen hoor! Wanneer ga je ook weer testen?
nouja mn cyclus is een beetje van slag, had altijd netjes ongeveer 35 dagen, toen etos pillen gebruikt, issie naar 50dagen gegaan (7weken!) en zit nu op 8enhalve week ongeveer, dus officeel overtijd maarja durf nergens op te hopen, krijg morgen de testen binnen als t goed is. dan zie ik wel wanneer ik test. durf niet zo goed