Stuitkindje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bloem2310, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16

Zo kun je het inderdaad ook benaderen, na een tijdje zag ik het ook zo.
    Er zal een reden voor zijn geweest dat mijn kleine meid in stuit lag... Wellicht lag ze gewoon lekker zo, of een soort voorkeurshouding...

2. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Thanks meiden, jullie hebben gelijk. Dit is hoe ze lekker ligt nu, waarschijnlijk ligt ze gewoon lekker :D

3. steefie1990

10 dec 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL
    Bij mijn 1e echo werd een baarmoederafwijking gevonden. Gynaecoloog bevestigde dit en vertelde dat het vaak voorkomt dat kindjes is stuit blijven liggen. En ja hoor elke controle en echo lag onze dochter in stuit. Rond de 34/35 weken weer naar gynaecoloog om te bespreken hoe nu verder. Door m'n baarmoederafwijking was een versie niet mogelijk. Dochter lag perfect om vaginaal geboren te worden. Ik wist niet wat ik moest doen een keizersnede of vaginaal. Week over na gedacht en besloten toch een keizersnede te willen. Met 36+4 braken m'n vliezen. Ik kreeg geen weeën niks. In het ziekenhuis wouden ze toch niet gelijk een keizersnede uitvoeren. Als ik voor de 37 weken weeën kreeg wouden ze toch echt een vaginale bevalling. Met 37 weken nog geen weeën. 83 uur nadat m'n vliezen waren gebroken toch een keizersnede gekregen. Wel een gentle sectio. Toch heeft onze dochter een erg moeilijke start gehad. Ze had naar alle waarschijnlijkheid een infectie opgelopen door langdurig gebroken vliezen en vocht in haar longen. Ze is gelijk opgenomen op de neonatologie en heeft hier nog 10 dagen gelegen voordat ze naar huis mocht.
    Nu een heerlijk vrolijk meisje van 8 maand wat er gelukkig niks aan over heeft gehouden.

Deel Deze Pagina